Jyrak udstilling i Kolding 14-15 marts 2020

Jeg lod mig gribe af stemningen - fik meldt 4 til lørdag i Kolding.
Nu får jeg øm rumpette når alle de katte skal vaskes - må vist hellere begynde i lidt god tid og så satse på de ikke smatter rundt i haven aftenen før :wink:

6 Synes om

Jeg bytter gerne en øm rumpette (går ud fra, at du skal sidde og vaske kat i brusekabinen) med en øm ryg - du siger bare til :smiley: Jeg har træls siddebadekar, så jeg er nødt til at stå lænet ind over, da der ikke er plads ellers :confused: God vask :smiley:

Jeg kommer med Mingus og Lillefisen, og jeg trækker som sædvanlig i kitlen :slight_smile:

2 Synes om

Helt korrekt gættet :slight_smile: også god vask til dig :slight_smile:

1 Synes om

Nå nå, du skal da vist se på et udvalg af kattebadekar på ben i Kolding, hva`? :wink:
VH
Susanne

Det har jeg da ikke råd til med alle de katte jeg lige har meldt til :stuck_out_tongue_winking_eye:

Du må gerne låne vores havebord så, nu jeg ikke kan finde ud at at passe vaccinationerne på vores hankastrater :hoho:

Jeg har faktisk et havebord sådan lidt ala jeres og jeg har testet om det kan stå i brusekabinen, men jeg har ikke fået overbevist mig selv om det er en god ide. Måske jeg skal forsøge denne gang.

1 Synes om

Jeg kommer søndag med Hermann og han bliver slet og overhovedet ikke vasket. Overvejer dog at købe noget at polere ham lidt ekstra med :grin:

4 Synes om

Jeg kommer begge dage med Blua, Guliver og Hannah :slightly_smiling_face:

Og wow hvor kommer der mange, over 500 katalognumre, det er jo helt vildt :danse:

2 Synes om

Jeg tror jeg, mod sædvane, kommer i lidt god tid :wink: Det er lang tid siden jeg hsr stillet så mange bure op :wink:

2 Synes om

Dyrlægekontrollen er ekstraordinært udvidet - vi er klar kl. 7 denne gang, og kører til kl. 9 - så håber vi alle er inde :slight_smile:
Og Dorte Kaae har lovet os at komme som den 11. dommer lørdag, så vi kan få alle katte bedømt inden midnat :slem:
VH
Susanne

7 Synes om

Vi har tilmeldt 4 stk, jeg er mega glad for vores babybadekar på stativ, har fundet en af de høje, så jeg kan stå med ret ryg og vaske.

har du været på brugt markedet og kigge efter en af de stativer der kan sættes på badekaret, så du kan stå i en god stilling og vaske

1 Synes om

Jeg har en anelse om, hvad du mener, men der er næsten ingen kant at sætte noget fast på i den ene side. Prøv at se:

1 Synes om

Kan godt se der ikke er meget kant. Men det var der heller ikke på vores, da børnene var små og jeg havde ingen uheld med det faldt ned.