JYRAK udstilling i Lem St. 1-2.september

Det er længe siden, at vi har haft en udstillingstråd, så her kommer en :smiley:

Sted: Vestjylland: Lem Hallen, Skolebakken 20, 6940 Lem St.

2 dage, 2 certifikater. Alle racer begge dage.

Inviterede dommere:
Yan Roca Folch, F - Allround
Philippe Ventura, F - 1, 2, 3, (4)
Cristiano Sandon, I - 1, 2
Helene Lis, S - 1, 3, 4
Ali Wittich, CH - Allround
Zvezdan Memedov, S - 1, 2

Dommerelev:
Päivi Palokangas, FI - 3, 4

Sidste dato for nyvaccination/revaccination: 17.august 2018.

Dyrlægekontrol: Kl. 7.30 - 9.00 lørdag, 8.00 - 9.00 søndag. Katte, der er gået igennem dyrlægekontrollen lørdag, skal ikke igennem igen om søndagen. Kattene skal være i bur kl. 9.15.

Tilmelding, afmelding og ændring af kat kan ske på www.jyrakudstilling.dk indtil d. 17.august kl. 20.00.

4 Synes om

Nu håber jeg, at jeg har fået skrevet alt korrekt - systemet tillader ikke, at jeg kopierer tekst ind :confused:

Jeg håber på at komme med Mingus og Lillefis begge dage :smiley:

Joy kommer en af dagene siger hun :wink:

Jeg satser på at komme, men ved faktisk ikke pt om jeg overhovedet har noget at tage med…

Vi bliver hjemme i denne omgang. Det er lige det med at nå alting :slight_smile:

Hvis alt flasker sig, så kommer jeg også, måske en af dagene. Der er mange ting som lige ligger oveni hinanden :wink:

Vi kommer, og har Yogi med, men hvem af kastraterne der kommer med ved vi ikke endnu, det kommer lidt an på om vi får en udenlandstur inden :slight_smile:

Gør det ikke? Hvad sker der, hvis du prøver?

Nu spekulerer jeg bare, men måske er det, fordi det er formatteret på en måde, systemet ikke kan genkende eller håndtere.

Hvis man vil sikre sig mod det, kan man sætte teksten ind i noteblokken først (ligger under Windows tilbehør, hvis man bruger Windows - Mac har sikkert noget tilsvarende). Den fjerner alle formatteringer, så der kun er ren tekst tilbage. Så kan man kopiere det derfra og sætte det ind. Så skal man selvfølgelig selv formattere det, når man først har sat det ind.

Det tror jeg, at man kan. Men det kan være, @RuneS kan svare på, om det er det, der er problemet. Eller om der er andre begrænsninger, vi ikke er klar over.

Jeg bliver nok desværre nok nød til at springe over denne gang.

Hvis jeg prøver at kopiere teksten, kan jeg snildt få lov til at sætte den ind i Word mm, men den vil ikke indsætte i et indlæg her. Det er mystisk :slight_smile:

Ehm, når du nu siger formatteringerne, hvad mener du så? At teksten står med fed/kursiv/andet? :blush:

Ja, blandt andet. Men også selve skrifttypen og afsnit m.m. Alt, hvad der påvirker udseendet på skriften og opsætningen.

1 Synes om