Hvis showbussen kan fyldes, kører den gerne til JYRAKs GF i Balslev, Ejby (v/Middelfart) lørdag d.27.2.
Jeg skal derover fra 2900 Hellerup og kan samle nogle personer op ved aftalte motorvejsrastepladser på vejen tværs over Sjælland og Fyn:thumbup: Det kunne være hyggeligt at fylde bussen til en hyggelig dag i JYRAK regi:thumbup:
Det er fedt at i kommer - Dejligt med engagerede medlemmer !
Åh kunne godt tænke mig det, men vi er på udst i sverige der ![]()
Vi støtter gerne en velfungerende klub med en hyggelig stemning ![]()
Det er svært at være to steder på én gang ![]()
Mig! ![]()
Jeg ville rigtig gerne, men det er desværre min arbejdsweekend. God fornøjelse til jer andre ![]()
Camilla - er der plads i bussen til en munter nordjyde i eksil?
?
Måske bliver det som 3.mand på bagsædet af en anden bil - er det ok:? Hvor er det, du vil samles op henne:?
Korsør ![]()
Det passer perfekt, da en anden passager skal sættes af på en motorvejsrasteplads ves Korsør på hjemvejen:ok:
Det er helt fint
Ja, det er Anne. Så kan jeg give hende et lift hjem, så hun ikke skal vente på bussen ![]()
Du siger bare til - så skal jeg være der
jeg husker mit kørekort og hjælpe gerne bag rattet ![]()
[QUOTE=Pernille DL;1277193]Det er helt fint
Ja, det er Anne. Så kan jeg give hende et lift hjem, så hun ikke skal vente på bussen ![]()
Du siger bare til - så skal jeg være der :)[/QUOTE]
Skriv en pb med din SMS, så aftaler vi nærmere ![]()
Jeg kommer også på lørdag og har et ekstra medlem med i bilen
Vi kommer desværre ikke, da jeg desværre havde glemt alt om GF, da jeg aftalte et besøg med interesserede killinge købere.
Vi håber I får en god dag ![]()
Hvordan er det nu, plejer der at være noget morgenmad når vi kommer?
Jeg synes jeg husker noget arrangement hvor man har spist morgenmad for så at dukke op og opdage at der er stillet frem. Men synes ikke det kan passe med tiden eller det øvrige program - så måske det er Herning Landsskue jeg tænker på? ![]()
Det er der ikke, fik jeg lige bekræftet af et b-medlem ![]()
God GF, sikke mange flinke folk der altid møder op ![]()
…og så kommer man hjem til boller i karry og med vilde ris til og kan ikke spise en skid fordi Jyrak OG min grådighed har proppet mig med smørrebrød og kringle og ostemadder…py jeg er mæt. Tusind tak for i dag…det var både hygsomt og givtigt (hæhæhæhæ solgte en masse nullerputsenge, men jeg VAR bedt om ikke jeg ville tage med)
Det var altså også god mad de sådan havde lavet til os de gode folk i Ejby. Nams !