JYRAKS sommerudstilling - Landsskuet i Herning 6/7 2019

Wohoooo!
Så er der åbnet for tilmelding til JYRAKs sommerudstilling i Herning lørdag d. 6/7 2019 :smiley:

Adresse:
Landsskuet
Kaj Zartows Vej
7400 Herning

Inviterede dommere:
Dorte Kaae, DK - All round
Pia Nyrup, DK - 2, 3, 4
Helene Lis, S - 1, 3, 4
Britta Busse, D - All round

Som JYRAK-medlem er det desuden muligt at melde sine katte til fremvisningsdagene torsdag og fredag :slight_smile:

Jeg har lige tilmeldt to af mine gutter:
Mingus, SOM n i klasse 2 (hankastrat)
Lillefis/Motemand, NFO n 03 22 i klasse 6 (hankastrat)

Vi kommer alle tre dage, og jeg går steward om lørdagen. Glæder mig rigtig meget :smiley:

6 Synes om

Det skal nok blive godt. Jeg har allerede tilmeldt mig fremvisningsdagene, men venter lige med at tilmelde om lørdagen til efter Nyborg. Skal jo lige se om jeg får afsat det sorte spektakel :wink::wink::black_heart::black_heart:

1 Synes om

Jeg er grøn af misundelse, ville bare så gerne med alle tre dage, men ryggen magter det ikke og med de tilstødende mave/tarm er det helt udelukket at være med lørdag
:grade::grade::grade::grade:

Det er seriøst årets bedste, sjoveste og mest hyggelige udstilling :wehu:

:kram:

Ses vi en af de andre dage?

Herning er desværre helt udelukke for mig, men kommer du til Nyborg, så ses vi :slight_smile:

1 Synes om

Denne gang er jeg desværre nødt til at tage ud at spille med orkesteret. Valdemarsdag har vi altid et arrangement, men de andre år har jeg kunne finde en afløser. I år er det 600 år siden, Dannebrog kom ned fra himlen, så alle er optaget andetsteds :confused:

Rigtig god fornøjelse til jer i Nyborg :slight_smile:

1 Synes om

Vi kommer måske ikke om lørdagen alligevel…

3 Synes om

Hø hø kom alligevel til at tilmelde mig idag :wink:

2 Synes om

Showbussen har tilmeldt deres katte.

3 Synes om

Hvornår var der sidste til-/framelding?

alle tre dage er jeg nu tilmeldt med kattene :slight_smile: så må vi lige se til, om Rappe skal have fri fredag

1 Synes om

Der er først på fredag (ifølge min JYRAK kalender :wink: )

Jeg ved jo ikke helt endnu med ham den bette sårte :wink:

På JYRAKs infoside har de opdateret, at det er tirsdag d. 25. Juni :slight_smile:

1 Synes om

Ja, det er tirsdag d. 25. kl. 20.00 :slight_smile:

Venligst
Dorthe

Så er der kommet dommerfordeling til lørdagens udstilling:

http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=934&WebsiteID=1&LanguageID=1

2 Synes om

3 forskellige dommere til mig, jeg får travlt :hyp:

Ben, Panter og Emil til Dorte Kaae, og Maj til Britta Busse, det er jo fint :slight_smile: