Kædebreve? Hvad synes du?

Ville jeg mon vide det hvis jeg havde :? ville jeg mon være opmærksom nok på det? eller måske bare fortsat sidde og på kattegale???

Det ER tankevækkende … hvor mange af vores brugere mon der er afgået ved døden uden at vide det … :besvimer:

Ja, og ikke mindst uden at VI ved det …men det forklarer måske en masse :muhaha:

Tæller man med som død, hvis man ikke har noget liv???

Godt spørgsmål … :ok:

enig - vi er lidt ude i den der med hønen og ægget - hvad kommer først??

Kommer døden før livet? så måske er det meget naturligt st skrible på kattegale uanset?

[quote=Dorthe Andersen;159405]
Kommer døden før livet? så måske er det meget naturligt st skrible på kattegale uanset?[/quote]

Når vi taler skriblerier på kattegale, så er der alt andet lige også det: Hvad har man egentlig til fælles med nogen, der har et liv? :uha:

Ja, åndsvagt… liv er bare et modefænomen… -ass -ass

Ja, det er i øvrigt noget opreklameret noget det der med at have et liv :prut: tsktsktsk

personligt er jeg rigtig træt af og få disse kædebreve både på sms og mail. De siger mig intet og bliver slettet straks

MVH
Gitte

Jeg sender dem heller aldrig videre :slight_smile:

Jeg hader dem, frabeder mig dem venligst (også pr. mail) og undlader at sende videre :slight_smile:

-LOL-LOL

Jeg bliver irriteret over dem.

I hvert fald hvis der er trusler i dem. Jeg er så, så overtroisk at jeg ikke kan lade være med at sende dem videre. Men det er med dårlig smag i munden for man giver - undskyld mit franske - lorten videre.

Tak venner, for alle de ærlige og gode svar, og også for lidt festlig pjatten ind i mellem :slight_smile:
Jeg får mig sjældent nøffet til at sende dem videre, men morer mig gerne, hvis de er uden trusler.
Så skal man bare til at huske alle folks email-adresser :?

Jeg hader dem! OG alle de der upersonlige åndssvage SMS og mails. Jeg lukker dem SJÆLDENT op men sletter kædebreve i et væk - og jeg har det fint!

Den værste jeg fik var en om et digt, som når man havde læst det, så var man forbandet og hvis man ikke sendte det videre, så ville man dø inden for et døgn til to.

Jeg tænkte længe over det. Jeg er buddhist - døden - nå ja.
Men at påføre mine venner dette valg havde jeg ikke lyst til - jeg slettede derfor brevet og skrev retur til afsenderen, at hun ikke skulle sende den slags her igen, at forbandelser kun virker, når man tror på dem, og at jeg havde valgt døden selv fremfor at skabe en masse uro hos mine venner og sende videre.

Hun blev helt rystet.

Hver dag i 3 uger efter sendte jeg hende en mail -bare lige for at lade hende huske alvoren:

"Kære XXXXXXX
Helle Her - jeg vil blot orientere dig om, at jeg stadig lever og har planer om også at gøre det i morgen.

God dag

MVH"

Hun har aldrig sendt den slags til mig siden.

Jeg tror ikke på forbandelser, kædebreve og andet af den slags. Her slettes alt - uanset hvad det truer mig med. Og afsender får at mærke, hvad det er M/K har sendt ud.

Det er et bevidst valg, som jeg tog da jeg fik det kædebrev.

Bagefter tænkte jeg på filmen The Ring med videoen, der florerer rundt. Kom den her en dag, så ville jeg sgu også lammetæve Sadoko-pigen derfra!:rock::tihi::tihi:

Som du dog kan sige det -grine

Jeg sletter det altid. Tror jeg har videre sendt en engang fordi den var så sjov, truslen var ogsøå hvis ikke man sendte den videre til 5346 inden for 3 minutter ville ens røv klø og armene blive for korte og man ville have evigt uhelt i stangtennis. Det var da sjovt nok, ikke noget nogen kan tage seriøst (Vil lige nævne jeg fortsat er stangtennis mester i haven)

[quote=Heidi;163583]Som du dog kan sige det -grine

Jeg sletter det altid. Tror jeg har videre sendt en engang fordi den var så sjov, truslen var ogsøå hvis ikke man sendte den videre til 5346 inden for 3 minutter ville ens røv klø og armene blive for korte og man ville have evigt uhelt i stangtennis. Det var da sjovt nok, ikke noget nogen kan tage seriøst (Vil lige nævne jeg fortsat er stangtennis mester i haven)[/quote]

Ja, stangtennis er du stadig god til - Med hvad med dine arme og din -ass??? Hvad skete der der? :blegne:

-LOL-LOL-LOL

Jeg kan ganske enkelt ikke fordrage kædebreve. :frowning:

Engang sendte jeg dem videre - for at være høflig.
Det gider jeg ikke mere.