KÆFT, hvor føler jeg mig blond

Sagen er at jeg lææææææææænge har haft behov for at skifte viskerbladene på min bil.
Jeg tager i fredags ud i den Blå Kirke (Biltema) og køber, i min verden, nogle rimelig dyre viskerblade, der skulle være rigtig gode.
De monteres på stedet og jeg prøver dem af… :thumbdown: Det er noget hø, for de visker kun i ydersiden og ikke i synsfeltet. Jeg går med det samme ind og brokker mig, men manden forsikrer mig at når de lige falder til på ruden ER de virkelig gode.
Jeg lader tvivlen komme ham til gode og kører hjem.

Siden i fredags har jeg så bandet og svovlet over de fordømte dyre viskerblade bare slet ikke gør ruden ren. :argh:og havde egentligt besluttet mig for at køre på et værksted og få nogle ordentlige indtil…

Find fejlen, og kom så igen med blonde vittigheder :lol: :lol: :lol: :lol:

Jep… det grå viskerblad er en beskyttelse, det TA DAAAAAAA…

Kan og SKAL afmonteres inden brug :dokdok::dokdok::dokdok::dokdok::dokdok: FLOT LUISE!!!

Manden har ret, det er faktisk gode viskerblade :klapper:

1 Synes om

:tihi: :tihi: :tihi: :tihi: :tihi:

Hvor er du dejlig Luise !!

fnis

åhhh det er da hvad der sker, det skal du ikke føle dig blond over.
for så kan vi da være blonde sammen.

her er min historie.
jeg køber aldrig andet end bosch viskerblade og der er ikke cover på, men da jeg skulle skifte for et par mdr siden prøvede jeg nogle andre blade og da jeg skulle montere dem kiggede jeg længe på det der sølvgrå gummiblad på viskeren og blev enig med mig selv om at de blade vist var for gamle og indtørret, men da jeg så tog fat i bladet faldt det sølvgrå viskerbeskyttelsescover af og så sad der det fineste sorte gummiblad.
jeg har aldrig før købt blade med sådan et cover på. og anede ikke at det var sådan og jeg er ellers biltosset.
så luise lad os bare være blonde sammen:høhø:

Tihi. Det ku’ jeg nu osse ha’ gjort. Alt perifert udstyr på biler rager mig langsomt. Kan den køre og bremse, så må det være nok viden. L Jeg får værksteder (eller Manden) til at skifte sådan noget, ligesom luft, olie og andre flydende, ikke-benzin-væsker er noget andre bedes tage sig af (nej ok jeg kan godt selv fylde sprinklervæske på). Det interesserer mig impelthen ikke nok :slight_smile:

Jeg kan selv skifte olie og bremser, og så har jeg kørt med det i 4 DAGE!!! :lol: Forstår ikke de beskyttere ikke får en normal “Så tag dem dog væk farve” som RØD eller noget :klapper: