KÆMPE STOR SUCCES FOR KATTEGALE - nu er vi 300 herinde!

Hej alle

det er en STOR dag for kattegale !! :smiley: :smiley: :smiley:

I dag har vi rundet 300 brugere siden vi startede for alvor i maj måned. Vi er bare SÅ stolte - I har virkelig formået at gøre dette til en stor succes!!! [bigloony]

For at I skal vide lidt om den succes i har været med til at skabe, så har vi - siden maj måned - ført statistik på vores forum.

Siden 1 maj har vores forum haft 50.256 besøg. Dvs at jer 300 medlemmer + 1548 andre besøgende fra hele verden har besøgt vores forum tilsammen 50.256 gange!!

På de 50.256 besøg, har i I GENNEMSNIT set 20,24 sider… dvs i har tilsammen genereret ikke færre end - HOLD FAST - 1.017.386 Sidevisninger.

Kattegales forum har på mindre end 4 md. vist jer over 1.mio sider… det er det vildeste vilde jeg nogensinde har set i al min tid som webanalytiker… [bigloony] [bigloony] [bigloony]

I har bakket op om det her forum på en måde som ingen andre jeg nogensinde har set før… -kramer
Af alle de besøg der har været - så er gennemsnits besøgstiden 00:17:35 min - dvs at jer faste kattegale nødvendigvis bruger timer herinde hver dag … en til -kramer til alle jer… i er bare dejlige er i!!!

På den tid forummet har eksisteret har i 300 tilsammen lavet 34366 Indlæg fordelt på 1890 tråde - jeres taster må gløde!!!

Hver eneste dag kommer der 300,18 nye indlæg fordelt på 16.51 nye tråde + alle de gamle… - snakkehoveder :smiley: :smiley: :smiley:

Denne gigant succes skyldes alle jer brugere der troligt snakker, hygger og har det sjovt sammen herinde… i har gjort kattegale til det det er idag og jeg uddeler hermed det STØRSTE -gruppekram

Mange kærlige -pote hilsner fra admin teamet!!

Jeps vi er bare SÅ gode alle sammen -bananer -storrespekt -hop

jep vi kan det der pjat med at snakke -waytohot -waytohot -waytohot

ja i er så - det er meget meget imponerende :slight_smile: :slight_smile: - sikke en masse snakkehoveder vi er herinde :slight_smile:

WoooooW - til lykke med de fine statistikker -respekt

Aiii hvor stort!
Og sikke et regnestykke! Godt jeg ikke skulle regne den ud :stuck_out_tongue: Men det er jo dit speciale Gitze -thumbs
Og NU når det er weekend kan jeg rigtig sludre herinde heeele natten, ikke noget med tidlig op imorgen -engel
Tak for et fantastisk forum med fantastiske admins! VIRKELIG skønne admins! -love [smilie=hate-bravo.gif]

Ja, du snakker næsten dobbelt så meget som mig -høhø

Ja, du snakker næsten dobbelt så meget som mig -høhø[/quote]

ja det siger ikke så lidt :slight_smile: jeg er håbløst bagud ifht Karen :slight_smile: jeg har ikke en chance :slight_smile:

tusind tak :slight_smile: vi er også rigtig rigtig glade… og stolte af den opbakning vi har fået :slight_smile:

Ja, du snakker næsten dobbelt så meget som mig -høhø[/quote]

Jep men du er på dobbelt så mange fora som mig
-hahaha -hahaha -hahaha -hahaha -hahaha -gruppekram

Et stille tillykke fra mig…men det skal da helt sikkert fejres stort

DET kan du tro det skal… vores lille team består jo af 2 jyder og 2 sjællændere :slight_smile: så jeg tror jeg inviterer mig selv hjem til Karen med 2 gode flasker bobler så vi kan fejre behørigt… der er godt nok meget at fejre…

hvad med jer 2 Annetter ??? (b1 og b2 -xxrotflmao) skal i ikke også fejre lidt :smiley: :smiley: - med kage fx?? tihi

STORT TILLYKE til vores adminer

Hvor er vi gode… Sådan…

Jev vil da lige benytte lejligheden til at sige tak endnu en gang for et dejligt forum…

WOW Sådan -thumbs Stort Tillykke til alle admn og brugere det er bare så flot gået Også kommer vi ikke udden om at det er et super hyggeligt forum, og meget lærerigt -thumbs Jeg er virkelig blevet klogere på en del emner inden for katte verdenen, ved at læse de forskellige debatter og deltage i dem

Jubiii!! FEST!!!

Eller?

-høhø

Inviterer du?? GG

Jeg BURDE. Har en kæmpe lade jo… men desværre INGEn tid overhovedet til at planlægge… Sorry :slight_smile:

hihi - jeg skal nok organisere planlægning hvis du lægger lade til :slight_smile: ??