Kære julemand

Det kan jeg godt forstå… Men lidt kan nu også gøre det, her er min udklædning fra sidste år… :slight_smile: (med ægte hestelugt fra jodphurs’ene :tihi:)

[QUOTE=Eife;755468]Det kan jeg godt forstå… Men lidt kan nu også gøre det, her er min udklædning fra sidste år… :slight_smile: (med ægte hestelugt fra jodphurs’ene :tihi:)
[/QUOTE]

Super inspirerende… !!! Jeg napper alt det i midten :høhø: For jeg har ingen boots og er blevet ræd for hele tiden at tabe hatten hver gang en kone I[/I] render fra mig :yikes:

Men hvaffornoget var der hestelugt på siger du - jodphurs’ene :lol: hvadialverden er det for et ord ?

[QUOTE=housecoat;755471]Super inspirerende… !!! Jeg napper alt det i midten :høhø: For jeg har ingen boots og er blevet ræd for hele tiden at tabe hatten hver gang en kone I[/I] render fra mig :yikes:

Men hvaffornoget var der hestelugt på siger du - jodphurs’ene :lol: hvadialverden er det for et ord ?[/QUOTE]

Hehe, en stribet skjorte og evt. et tørklæde om halsen kan man også komme et godt stykke med :tihi:
Jodphurs er ankelhøje ridestøvler :smiley:

[QUOTE=housecoat;755465]Kære TrekkieGrrrrll :slight_smile:
Hvilken burfarve har du egentlig med i brædstrup, og hvad er diametermålet på bunkemisserne? Eller har du spurgt julemanden om en anden farve end burfarven. Og hvad har du nævnt overfor julemanden vedrørende farven på side2? For det kunne jo være, at julemanden var lidt forsinket til ca. d.14 jan :?

(ps: jeg har altså helt droppet det der lyserøde hawaiicowboy outfit, og kommer altså som mig selv…i jeans og noget… Sikkert også uden hat og nærmere kondisko fremfor støvler, skal altså have styr på konerne før påklædningen - tør ikke satse på jeg kan klare begge dele…bare lige til info :))[/QUOTE]

Heh jeg regner med at bruge mit blå pailletbur igen, det er så pæææænt… Og så måske udsmykke det lidt med nogle… hmm… indianerfjer eller noget. Jeg grubler stadig. Men jeg har NOGET af mit eget kostume klar nu, fandt nemlig et par PERFEKTE støvler i Føjtex til 50 kr :smiley:
Hm må hellere få bestilt klunset på eBay der er jo helligdage og alt sådan noget imellem, det ville være surt hvis det ikke kom frem…

Diameteren på bunkekattene er i stadig flux. De er jo ikke helt udvoksede de små… men en halv meters penge, måske 60 cm? De kan jo godt li’ at krølle sig sammen :slight_smile:

[QUOTE=Eife;755474]Hehe, en stribet skjorte og evt. et tørklæde om halsen kan man også komme et godt stykke med :tihi:
Jodphurs er ankelhøje ridestøvler :smiley:
[/QUOTE]

NU er jeg forvirret… for jeg har altid troet at jodphurs var rideBUKSER… og Google lader tiol at være lisså forvirret, se selv:
STØVLER
BUKSER
:?:?:?:?:?

Nå… det er i al fald noget man har på understellet når man er til hest nodnod

Åååh bare min misser også gad at putte sådan - det ser godt nok hyggeligt ud :slight_smile:

hihi, Trekkie, de katte er skønne…

Bliver mere og mere forelsket i orientalerne jo flere billeder og historier jeg hører om dem… :wehuu:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;755479]
NU er jeg forvirret… for jeg har altid troet at jodphurs var rideBUKSER… og Google lader tiol at være lisså forvirret, se selv:
STØVLER
BUKSER
:?:?:?:?:?

Nå… det er i al fald noget man har på understellet når man er til hest nodnod [/QUOTE]

Heh, jeg glæder mig til at se dig i dit kostume :smiley:
Det er fordi jodphurs er slang, og egentlig ikke rigtigt/oprindeligt… :slight_smile: Det helt korrekte er bukser… Men i DK kaldes de bare ridebukser, og så er de korte ankelhøje støvler blevet til jodphurs :slight_smile: forkortet fra jodphurs boots/støvler

Ja… jeg har så lige måttet omtænke mit kostume, for jeg tror ikke det kan nå at komme, det jeg havde set på :frowning: 14. januar er jo lige om lidt :frowning:

Nåmen aldrig rådvild, jeg har været cowboytosset før (Morgan Kane anyone? Nå ikke?) så et sted i gemmerne har jeg nok noget der kan bruges… jeg har i al fald nogle cowboystøvler et sted fra dengang de var moderne sidst L og jeg TROR endda jeg ved hvor de er. “Knapstøvlerne” kan jeg så bruge til noget andet (eller få pengene retur for… det skal jeg lige overveje, de var faktisk ldt fede)

og der er jo altid nytårshatte i cowboyhat-facon :slight_smile:

Jeg skal i al fald klædes ud, jeg æææælsker klæ’ ud GG

[QUOTE=TrekkieGrrrl;755479]Heh jeg regner med at bruge mit blå pailletbur igen, det er så pæææænt…
Diameteren på bunkekattene er i stadig flux. De er jo ikke helt udvoksede de små… men en halv meters penge, måske 60 cm? De kan jo godt li’ at krølle sig sammen :slight_smile:
[/QUOTE]

Nåe, aha… Ja det er mægtig pænt :slight_smile: Ville bare lige snakke lidt om at en puttepose har 2 sider (og to farver) og er vendbar…:ups:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;755933]Ja… jeg har så lige måttet omtænke mit kostume, for jeg tror ikke det kan nå at komme, det jeg havde set på :frowning: 14. januar er jo lige om lidt :frowning:

Nåmen aldrig rådvild, jeg har været cowboytosset før (Morgan Kane anyone? Nå ikke?) så et sted i gemmerne har jeg nok noget der kan bruges… jeg har i al fald nogle cowboystøvler et sted fra dengang de var moderne sidst L og jeg TROR endda jeg ved hvor de er. “Knapstøvlerne” kan jeg så bruge til noget andet (eller få pengene retur for… det skal jeg lige overveje, de var faktisk ldt fede)

og der er jo altid nytårshatte i cowboyhat-facon :slight_smile:

Jeg skal i al fald klædes ud, jeg æææælsker klæ’ ud GG[/QUOTE]

Ej… nu vil jeg altså også klædes ud…alligevel… damn… dilemma. Elsker nemlig også klæ’ud :juhu:
Var knapstøvlerne dem til en 50’er? Det er klart billigt nok til at beholde. Jeg kunne godt tænke mig noget med lang nederdel, høj talje, måske fletninger - i hvertfald fletninger ja… hmm… tænke, tænke…