Til jul ønsker vi os en større nullerput…
:høhø: :høhø:
Hvor ser det hyggeligt ud
MUMS! - Ka’ du SÅ sende dem herover!
Husk de kan altså ikke nå at holde Jul her, hvis du ikke overholder Postdanmarks pakke-post-frist!
Jeg er lidt vild med, at Pibrat sådan alligevel må affinde sig med at være den lille (sidst til mølle) - og så tager det med ophøjet ro og slænger al sin krop udover de andre! Sådan!
De er sq for skønne
Hvor er han sød, Ib. Han VIL bare være der, lige meget hvordan det så skal lade sig gøre :høhø:
De kan slet ikke lade være
og heldigvis for det
det er såååååååå hyggeligt med bunke
Hvorfor en større :? … man kan da bare ligge i lag som Ib gør på det sidste billed
Jeg kan godt forstå I vil have en større nullerput. Den I har er jo ikke stor nok til jer…
Skriv den på ønskesedlen - I kan nå det endnu!!
Dér fik du et par fantastiske skud, Trekkie. To bunkekatte og en mængekat.
[QUOTE=Tante Tut;755042]:høhø: :høhø:
Hvor ser det hyggeligt ud[/QUOTE]
Ja, man bli’r helt varm indeni af at se på dem
[QUOTE=KartoffelChips;755044] MUMS! - Ka’ du SÅ sende dem herover!
Husk de kan altså ikke nå at holde Jul her, hvis du ikke overholder Postdanmarks pakke-post-frist!
Jeg er lidt vild med, at Pibrat sådan alligevel må affinde sig med at være den lille (sidst til mølle) - og så tager det med ophøjet ro og slænger al sin krop udover de andre! Sådan![/QUOTE]
Uh jeg tror desværre ikke lige jeg har en papkasse de kan være i. det var vel nok ærgerligt
Og jeps det er Ib i en nøddeskal… han slænger sig bare! For alle elsker jo Ib! Synes Ib.
Ja Specielt som sådan en tre-i-en’er her
Jeps. Han skal nok møfle sig på plads uanset hvad
Ja, det er en af de skønne ting ved siatalerne. Det ser så hyggeligt ud - man har bare lyst til at putte hovedet ned mellem dem
Tjaeh… point taken. Bemærk osse den gabende tomme nullerput lige ved siden af L
[QUOTE=Apollo;755241]Jeg kan godt forstå I vil have en større nullerput. Den I har er jo ikke stor nok til jer…
Skriv den på ønskesedlen - I kan nå det endnu!![/QUOTE]
Hah om de så havde en på størrelse med min seng ville de ligge i den her, det er jeg sikker på
Ja! Heh jeg læste det først som “mængDekat” - men mængekat er en ret god og rammende beskrivelse af Ib
Mmmmhh, de er lige til at smøre på en kiks - sikke en pels :). Smukke smukke! Og ny kurv?! Pjat, der er da maaaaser af plads
AI, hvor er det synd for alle 3 mis sådan at måtte ligge i lag. En n-put til ca 12 kilo kat burde kunne klare problemet og nu hvor det er jul burde deres ønske kunne opfyldes. Få fat i julemanden, hvor han så end er og fa nissebanden til at tune legetøjsmaskinen ind på nullerputsenge istedet for gyngeheste og brandbiler
Hvor er de søde men det hjælper altså ikke med en større nullerput…de kommer til at bruge den lille alligevel (trust me)
Hvis de får en større nullerput, så skal der vel bare et par siatalere mere for at fylde den godt ud :klapper:
Man kommer jo nemt til at fryse, hvis man ikke ligger tæt sammen, bare spørg, Stevie, Ozzy og Ib
hmm hvad har den seng ved siden af gjort kan den ikke bruges tro vidst de er forkælet
Hehe, sikke en dejlig nullerput
Jeg er helt sikker på at Brita sagtens kan fikse én i en liiidt størrere størrelse - Ib bliver nok ikke ved med at kunne kile sin lille popo ned mellem de to skønne Siaboys
/Mette
Kære misser…
Jeg håber at Julemanden hører jeres ønske, for det er da vidst både fair og tiltrængt he, he…
Skønne misser ( og mit hjerte er jo mest med lille IB:hjerte: den lille kanel snegl) fordi han er en del af min familie
jeg er helt sikker på At Brita kan levere Nullerput i Doperman/rotweiler størrelse. kan bare ikke finde de gamle billeder med STORE hunde der elskede de senge.
Brita kom på banen:)
[QUOTE=TrekkieGrrrl;755037]Til jul ønsker vi os en større nullerput…
[/QUOTE]
Mange hilsener
Birthe
FELIXISSIMUS.DK
Det tossede er at grunden til ee ligger i den blå og ikke den røde er at den skæve fleece-rædsel jeg selv flikkede sammen til Kolding-udstillingen ligger NEDE i den blå nullerput. Og den jeg selv syede er af en eller anden bizar grund bare DEN BEDSTE… hvislket selvfølgelig er smigrende, men. den er altså både grim og skæv og enh ynkelig efterligning af en rigtig Nullerput.
Så det er også lidt af grunden til at der er SÅ trangt, den var blevet lagt der fordi der skulle ryddes noget af bordet (tænk vil tillader os indimellem at bruge spisebordet til andet end kattesoveplads ) og så var den pludselig ENDNU mere tilokkende… Den røde nullerput står endda op ad radiatoren, men det er ikke nok
Hm. Måske jeg skal få Brita til at sy en større i sort fleece med edderkoppespind… så kan de være de tror det er deres yndlings
Kære TrekkieGrrrrll
Hvilken burfarve har du egentlig med i brædstrup, og hvad er diametermålet på bunkemisserne? Eller har du spurgt julemanden om en anden farve end burfarven. Og hvad har du nævnt overfor julemanden vedrørende farven på side2? For det kunne jo være, at julemanden var lidt forsinket til ca. d.14 jan :?
(ps: jeg har altså helt droppet det der lyserøde hawaiicowboy outfit, og kommer altså som mig selv…i jeans og noget… Sikkert også uden hat og nærmere kondisko fremfor støvler, skal altså have styr på konerne før påklædningen - tør ikke satse på jeg kan klare begge dele…bare lige til info :))