Kære tdc

Eller You See som de så smart hedder - jeg er træt af jer!

Først ringer de og tilbyder mig en bedre opkobling - hvilket jeg bestemt har brug for! - så spørger jeg om det kræver noget ud over at sige ja - så siger de nej nej da.

Og for lidt siden stod posten her så og snakkede med katte:-) Med en stor pakke med alt mulig teknisk dingeldangel som jeg skal koble på min pc!

SUK - I forvejen er teknik en by i Rusland for mig. At jeg så samtidig er syg og sad herinde i næsten bar røv, gør jo ikke sagen bedre-høhø
Men det sidste kan jeg naturligvis ikke give TDC skylden for:)

Til det sidste, så kan du da ihvertfald skyde skylden på TDC. Bare skyd det hele på dem -LOL -LOL

He he

Nåårrrh dit bette skind. Jeg sender lige et opmuntrende knus til dig.

-kramer

Det mindste de kunne have gjort, var da at sende ham Peter fra Leasy :tihi:

du er bestemt ikke den eneste der er trætte af TDC.

jeg flyttede fra den ene ende af Århus til den anden her i januar måned og da jeg bor i lejebolig er jeg tvunget til at skifte fra tdc til stofa, så jeg opsagde mit abb. hos tdc.

og hvad gør de så??? sender en regning for januar+februar+marts+april . feb-april hvor der faktisk bor nogle andre i lejligheden. og tror du de gad sende regningen for det tv DE ser til DEM der rigtig skulle betale den? :fuck:nej nej. udover jeg skulle betale for mit tv, har jeg skam også betalt for at dem der bor der ude nu fik 3 måneders gratis tv:fuck::fuck::fuck:

Mette: Du har jo selvfølgelig en kvittering på din rettidige opsigelse, ik’? :slight_smile:

…det er nok nu, jeg ikke skal råbe for højt om hvor jeg arbejder eller hvad? :tihi:

Vil liige sige, at TDC/YouSee har ansat en masse vikarer, men ikke alle afdelinger har lært dem op :doh: Vores afdeling har også problemer internt med vikarer fra andre afdelinger…de er altså nogle spader…

Lidt ros skal de da også have. Vi har i de 3 år vi har boet i denne lejlighed aldrig haft “bøwl” med TDC. Inden de kom med YouSee havde vi bredbånds tv, ip-telefoni og internet. Altså det samme som YouSee, det var bare ikke i en samlet pakke. De kontaktede os og spurgte om vi ikke ville samle det i én pakke for at spare penge. Vi skulle jo ikke have nyt udstyr, da vi i forvejen havde det hele. Navnet blev bare lige ændret og nu sparer vi ca 300kr om måneden:)

[quote=lenschow;179298]Eller You See som de så smart hedder - jeg er træt af jer!

Først ringer de og tilbyder mig en bedre opkobling - hvilket jeg bestemt har brug for! - så spørger jeg om det kræver noget ud over at sige ja - så siger de nej nej da.

Og for lidt siden stod posten her så og snakkede med katte:-) Med en stor pakke med alt mulig teknisk dingeldangel som jeg skal koble på min pc!

SUK - I forvejen er teknik en by i Rusland for mig. At jeg så samtidig er syg og sad herinde i næsten bar røv, gør jo ikke sagen bedre-høhø
Men det sidste kan jeg naturligvis ikke give TDC skylden for:)[/quote]

Skyldes at dit gamle modem, ikke kan håndtere den høje hastighed.

SÅ det er bare at skifte rundt på dem, ganske nemt…

jo men så påstår de det er for sent. da vi spurgte fik vi at vide at det skulle være 14 dage før fraflytning, og jeg frameldte mig 3 uger før. jeg har truet med både tv 2 og ekstrabladet, men det hjalp ikke en skid.:fuck:

Men NU er ALT tilgivet! Dette er som at få en ny pc! WOW den er hurtig - jubiiii:-)

-LOL -LOL -LOL -LOL (sorry :tihi:)