Kærlighed til katte

Jeg er ved at blive en"crazy katte dame" min kærlighed til katte vil ingen ende tage. Jeg har altid været et katte menneske, jeg viber med katte på et dybere plan. Det er faktisk pinligt og please sig jeg ikke er alene :laughing: Jeg kan jo snakke om katte og vise billeder i et væk hvis ingen stopper mig. :crazy_face: jeg kunne skrive side op og side ned om hvor søde mine to små tortie bøller er. Den store Manja som sviner når hun spiser og elsker at blive nusset på maven. Den lille Mus som elsker nus bag øret og som altid kommer når jeg kalder. Manja er ikke længere bange for hverken hunden eller lille Mus, men hun vil stadig gerne bestemme over dem.
Hvordan kan man elske katte så meget? Jeg føler de kan se min sjæl. Er jeg blevet en crazy cat lady… :heart: ?

11 Synes om

Jeg tager også billeder i et væk…

Da min datter var mindre gik det ud over hende, nu er hun teenager og knurrer nærmest af en, når man vil tage billeder :grin:

Så må kattene stå for tur :smiley:

3 Synes om

Hvordan kan man lade være? :wink:
Velkommen i klubben … bagklappen på min bil:

2022-10-23 (2)

7 Synes om

:sweat_smile: kender det. Min pige er heldigvis stadig lille så hun står mest for skud ifølge billeder osv. Men lige efter kommer kattene. Jeg freaking ELSKER katte. Heldigvis gør min datter også. :heart_eyes: Vi vil snart til katte udstilling og kigge sammen.

2 Synes om

Hahaha jeg elsker alt ved det billede :raised_hands::heart:

2 Synes om