Kættegården er færdiiii

Ajj hvor flot, jeg bliver helt misundelig :ups: Ihh hvor jeg godt ku unde mine katte det :ok:

og så er det jo bare smukke smukke katte, rigtige bimser, med røde masker :wehuu::wehuu:

Herligt de sådan kan komme ud, hvor ser der skønt ud. :thumbup:
Ja, græs er da også noget underligt noget :tihi: :tihi:

Hvor er det blevet fint Sanne - det er jo super!!! Var der hegn nok eller måtte du ned efter ekstra ??

:kram:

Stort tillykke med kattegården

Jeg er sikker på at dine misser vil elske dig endnu mere, nu hvor de kan få luft i knurhårene, og en masse ny dufte at dufte til:rock:

Hvor ser det godt ud og misserne ser ud til at de rigtig nyder at komme ud :slight_smile:

Tillykke med løbegården, den bliver dine katte glade for, det kan jeg godt love dig! Det er guld værd med sådan en :slight_smile:

:ok::ok:

Sikke en dejlig kattegård, Sanne.

Tak for gode billeder og to dejlige film af Freja.

:hjerte::hjerte:

Skrev Tante T, der også vil have en have…

:kryds:

Tillykke til både misserne og dig. Jeg her helt sikker på, at I rigtig kommer til at nyde det fremover. Det er den slags, man knapt kan beskrive med ord og efter et stykke tid, kan man slet ikke forstå, at man ikke fik det ordnet noget før :thumbup:

[quote=Lord Byron;210219]nettet blev tæt ved de 35 cm så jeg tror det er dybt nok :kryds: ellers må det bare laves om :slight_smile:

[/quote]

Vores udhæng er også en 35-40 cm på hyldeknægte - og det har (7-9-13)
holdt vores maine coon’er inde i to år uden flugtforsøg :slight_smile:

Det ser rigtigt godt ud, Sanne :thumbup:
Det er virkelig girl-power der vil noget :rock:

[quote=Battlestar;210393]Hvor er det blevet fint Sanne - det er jo super!!! Var der hegn nok eller måtte du ned efter ekstra ??

:kram:[/quote]
:tihi: ja hegn er der massere af for jeg skulle ikke bruge så meget da jeg valgt denne løsning :wehu: så jeg har vist stadig 12-15m tilbage.

Skrev Tante T, der også vil have en have… :kryds:[/quote]

en kattehave eller en Freja :tihi:

[quote=Charlotte Oeh.;210596]Vores udhæng er også en 35-40 cm på hyldeknægte - og det har (7-9-13)
holdt vores maine coon’er inde i to år uden flugtforsøg :)[/quote]
puuha så håber jeg at det kan holde mine inde. De har endnu ikke haft interesse i at kravle på men de kan næsten heller ikke se hvad der er på den anden side af hegnet. måske det kan gøre en forskel :?

Hvor er det en fin kattehave du har fået lavet der.

Sådan en vil jeg også ha lavet når vi en gang flytter i hus. Det ser godt nok sjovt ud der hvor Frejamissen skal ud på det flotte grønne græs :smiley: :smiley: :smiley: