Kættegården er færdiiii

SÅ blev jeg færdig med kattegården :wehu::wehu::wehu:
Men jeg har godt nok ondt i mine finder og min hånd efter at have klippet så meget net, men det er dejligt at det er overstået :thumbup:

Jeg kom til at mangle 2 hyldeknægte så der er et sted hvor nettet ikke hænger så pænt. Men dem skal jeg bare hente på tirsdag så er den forhåbentlig 100% færdig.

Men nu skal den testes og Arthur har vist sagt ja til at være forsøgskanin for han har fulgt mig det meste af dagen bare inde fra stuen.

Billederne kommer jeg skal bare lige have dem taget mens han tester haven :ok:

:kryds:kryds lige alt for at den er sikker nok så jeg ikke skal ud og lede efter Arthur resten af aften :kryds:

Det bliver spændende at se billederne, og ja, du må være på vagt når han kommer ud i gården, så du kan nå at få fat i nakken på ham hvis han bryder ud :S

Hvor lyder det bare super lækkert :rock:
Jeg er sikker på, at kattene vil eeeeelske det - og du ligeså :thumbup:

Jeg glæder mig til at se billeder :slight_smile:

Uhh hvor jeg glæder mig til at se billeder :wehu:
Jeg har sagt det før, og siger det igen, men det er bare det bedste at se hvordan de nyder at være ude i den friske luft og rigtig hygge sig med alle duftene og fange små-insekter :wehuu:

Jeg håber for dig, at du får den lavet rigtigt i første hug - men ellers ved du, hvad du skal bruge dine sommeraftener til -høhø-høhø-høhø (jeg håber, du har rigeligt med trådnet :p)

Glæder mig til billeder - og endnu mere til at se det i virkeligheden :thumbup:

nu har jeg snydt lidt i forvejen og har haft Beijing og Arthur ude i sele så jordhøjden var gennemsøgt og der var ingen udbrud forsøg.

Jeg startede ud med Arthur som havde været ude i sele derefter kom freja ud som er en sej pige der ikke bliver skræmt så let, til sidst lukkede jeg døren op så Byron kunne komme ud. efter nogle minutter gik der nogen forbi ude på stien og Byron blev lidt skræmt så han løb ind igen og så gik de andre med ind.

Det var tegnet på at det var nok for i dag og jeg skal have noget mad :tihi:

billederne kommer skal lige kigge dem igennem :slight_smile:

Sådan ser hegnet ud.

Først Arthur i det fri:

Arthur og Freja

Freja:

Freja og Byron:

Det var super sovt at Freja og Byrons møde med græs for første gang. De syntes det var noget underligt noget at gå på :tihi::tihi::tihi:

Sanne…hvor er der fint. Tro mig, snart fatter du ikke du kunne leve uden :thumbup:

Den helt perfekte længde for en kat :wink: (Kan godt tåle at blive lidt længere efter Bølles trænede øje :stuck_out_tongue:

ja det var også en fornøjelse at have døren åben. :thumbup: og ikke skulle tænke på om der fløj en kat ud :slight_smile:

nettet blev tæt ved de 35 cm så jeg tror det er dybt nok :kryds: ellers må det bare laves om :slight_smile:

Men misseklør blev klippet inden de fik udgang :muhaha: bare for en sikkerhedsskyld :muhaha:

Super gode billeder :thumbup: Orv hvor kan man se at de rigtig tager haven i brug og deres nysgerrige attitude :thumbup::thumbup:Det er bare det hele værd :slight_smile: Mums hvor er de katte bare smukke :inlove::hjerte::wehuu:

Ja… de så ud til de nød det og jeg nød det dobbelt så meget at se dem ude :wehuu:

Freja fik spist en del græs så hun hostede lige en hårbolle op mens jeg var ved at filme :tihi::tihi::tihi: Resultatet kan ses her

http://s16.photobucket.com/albums/b43/sannep/?action=view&current=P2080456.flv

:tihi::tihi::tihi: sådan går det når de guffer græs… :D:D

hehe… ja og nu er græsset jo rigtig langt så de kan bare gå i gang :tihi:

SÅdan så det da Freja gik på græs for første gang -LOL-LOL-LOL
det må have stukket på hendes små fine poter http://s16.photobucket.com/albums/b43/sannep/?action=view&current=P2080411.flv

Det ser supergodt ud :thumbup::thumbup:

Både du og misserne vil nyde det SÅ meget fremover og når de først har lært, at græs ikke er farligt at gå på, så kan intet holde dem tilbage :smiley:

[quote=Lord Byron;210264]hehe… ja og nu er græsset jo rigtig langt så de kan bare gå i gang :tihi:

SÅdan så det da Freja gik på græs for første gang -LOL-LOL-LOL
det må have stukket på hendes små fine poter http://s16.photobucket.com/albums/b43/sannep/?action=view&current=P2080411.flv[/quote]

:D:D det ser ud som om hun kigger rundt og konstaterer “for filan da, det er bare overalt” og til sidst giver op :D:D Men hun kommer igen… :smiley:

:tihi: ja det så godt nok sjovt ud og der gik laaang tid før hun kom ind på græsset -høhø

Åhhhhhh hvor dejligt for jer :thumbup: