Kaiszer da han flyttede ind, og Kaizer i dag

Før - Efter

Jeg synes der er sket en lille forskel på det korte stykke tid han har været her!
Han har nu rundet 3,2 kilo :wehuu: Vidunderlige missekat!

Han forstår virkelig at charme sin mor :love2:

“Bliver der mer´ af dig blir´ der mer´til mig” :tihi:

Hvor er han dejlig!:hjerte:

smukke smukke øjne :wink:

Så smuk og dejlig :wehuu:

Hvor er han dejlig og sikke nogle smukke øjne :wehuu:

Der er kommet godt fylde på ham! :love2:

Jeg kan nu se jeg har lavet stavefejl i overskriften :dokdok: godt klaret at man ikke engang kan stave sin kats navn :wink:

Men ja… jo mere af ham der er, jo mere er der for mig at holde af! :hjerte:

Han er nu også bare ved at blive en lille bandit… Lige for tiden afprøver vi grænser… MANGE GRÆNSER :venter:
Meeen… når han så kommer listene og spinder, og møsser mig, så smelter jeg jo igen :ups:

Ja, sikke øjne…så fåes det vist ikke mere blå

Nååå, hvor er han dejlig - han ligner næsten en lille vaskebjørn, men den maske :hjerte::hjerte::hjerte:

Åh hvor er han altså bare dejlig :smelter:. Jeg må simpelthen ha’ en Ragdoll.

Hvor er han skøn

Killinger vokser sig jo større… :smiley:
Men dejlig er han i hvert fald.:hjerte:

Hvor længe er det, du har haft ham, den lille bandit?

Jeg synes, især hans hale har forandret sig. Den er blevet meget tykkere.

Iih, gir’ du ham gødning eller hvad :slight_smile: Hvor er han fiiin, fin, fin :hjertehop:

[QUOTE=galath;774587]Hvor længe er det, du har haft ham, den lille bandit?

Jeg synes, især hans hale har forandret sig. Den er blevet meget tykkere.[/QUOTE]

Jeg hentede ham d. 13/11-2011 :slight_smile: så lige godt et par måneder :slight_smile:

Hvis de propper gødning i de der snack stænger fra zooplus så ja :wink:
Vi har et fint lille ritual med, at når mor går i seng, så ligger kaizer sig op på maven og får en snack stang delt ud i bidder… IIIH hvor kan man så spinde :wink:

[QUOTE=Darc;774643]Hvis de propper gødning i de der snack stænger fra zooplus så ja :wink:
Vi har et fint lille ritual med, at når mor går i seng, så ligger kaizer sig op på maven og får en snack stang delt ud i bidder… IIIH hvor kan man så spinde ;)[/QUOTE]

Han er godt nok sød :slight_smile:

Det lyder rigtig hyggeligt det ritual :hjerte:

Hvor er han bare dejligt :slight_smile: Både som lille og som større… MUMS :slight_smile:

Ja, det er utroligt som de killinger vokser.

:wehuu: Sikke dog en charmebøf…