Kaizeren af huset

I weekenden fik jeg hapset et par billeder af herren mens han lå og gjorde sig til på sofabordet… Han er en rigtig charmetrold når der er noget han vil opnå f.eks. lidt nus :tihi:
Men hvem kan også stå for de blå øjne?

Jeg fik også leget lidt med effekter på min mobil telefon… Meget sjovt, men herren var ved at være LIDT træt af at mor hele tiden skulle tage billeder :høhø:

Og til sidst, et lille billede fra Mandag formiddag hvor vi legede gemmer… Det var min tur til at finde Kaizer… og han er altså RET god til at gemme sig! :thumbup:

:smelter:

Han er altså virkelig ikke til at stå for. De blå øjne er bare SÅ skønne!

Jeg er ganske enig :slight_smile: Han kan snørre mig om sin pote når han kigger på mig med store blå øjne :wink:
Og specielit når han vil opnå noget :stuck_out_tongue:

Wow, det er da godt nok de flotteste øjne jeg længe har set :slight_smile:

Jeg takker på hans vegne :slight_smile:

SÅ smuk han er! Er helt vild med de blå øjne! :wehuu:

Enig med de andre - han er meget smuk og med de flotteste blå øjne :inlove::inlove:

Skønne billeder - Kaizer er altså en imponerende flot kat. :hjerte:

Smukke, smukke Kaizer :wehuu:

Måske er det bare fordi jeg er hans Moar… men jeg synes han bliver finere og finere :slight_smile:

Det bæst har smeltet mit hjerte på en måde, som jeg ikke troede var muligt igen. Min gamle vovhund havde en evne til at røre mig helt dybt inde, og inden andre har kunnet siden… indtil jeg fik Kaizer!

Hvor er han flot:wehuu:

Han er altså SMUK! De øjne… :smelter:

Smukke smukke Kaizer :love2:

Er vild med det sidste billede :tihi:

Og som alle andre, er jeg også vild med de blå øjne - de er bare SÅ smukke!

Hvor har han gemt sig henne på det sidste billede :?

Han er meget fin og smuk på de billeder, hvor man faktisk kan se ham :slight_smile:

Han er så fin og de blå øjne… :slight_smile:

Han er SÅ fin! :hjerte: