så er kalenderen opdateret med de katte relaterede arrangementer som jeg har kunne finde og som jeg har kendskab til. desværre har jeg ikke kunne sætte nogle arrangementer i tica ind i kalenderen, da jeg ikke kan finde datoer osv på disse.
der er masser af plads til mange flere arrangementer i kalenderen, så kom endelig med alt hvad i har som i mener kunne være spændende for kattegale
Passer Plantorama fremvisning, Dyrenes Dag ind i vores kalender? Det er søndag d. 12 februar. Personlig kommer jeg ofte til det, da det er en rar og afslappet måde at kikke og hilse på katte (og deres ejere).
Jeg er lidt træt, så bær over med mig hvis jeg tager fejl. Men så vidt jeg kan se, så er Racekatten udstilling d. 05.02 i Nærum Hallen, og ikke i Sorø.
“05-02-2017
Egebækvej 118-120
2850 Nærum
Een 1 dags, 1 cert.”
[QUOTE=Enki;1301588]Jeg er lidt træt, så bær over med mig hvis jeg tager fejl. Men så vidt jeg kan se, så er Racekatten udstilling d. 05.02 i Nærum Hallen, og ikke i Sorø.
“05-02-2017
Egebækvej 118-120
2850 Nærum
Een 1 dags, 1 cert.”[/QUOTE]
tja selvom du er træt har du så osse ret, har brugt FIFE’s officelle kalender fordi jeg regnede med den var opdateret, det er så rettet nu, mange tak
det skulle såmænd ikke undre mig om der var flere fejl her og der, men så blir de rettet efterhånden