Kalmar 2-3/7-16

Mens I andre hyggede i Herning, drog jeg afsted til Sverige. Da jeg tilmeldte havde jeg en drøm om en Junior Winner. Efter et par uheldige episoder, havde jeg dog droppet det håb, og egentlig var jeg også ved at droppe udstillingen, da jeg så fik hjælp til kørsel fra uventet side :hjerte:

Søvn nåede det ikke at blive til, før jeg blev hentet kl 2.30 lørdag, og turen gik med kattesnak hele vejen derop, så jeg var en anelse træt. Men heldigvis skulle jeg gå steward, så jeg måtte holde mig igang :muhaha:
Da lille rødhætte var blevet bedømt, havde jeg ikke nogen anelse om dommeren kunne li hende, og måtte derfor spørge, dommeren trak på skulderne og sagde “she is a nice cat” med igen entusiasme i stemmen :? Nomineringen var hurtigt overstået, og han valgte hende over en Bengal, stadig uden at sige noget.

På scenen var hun oppe imod en Bengal som hun tabte nom til sidst hun var i Sverige og en Burmeser. Men sørme og min prinsesse ikke fik alle 3 dommerstemmer :hjerte:

Jeg faldt hurtigt i søvn lørdag da vi kom til overnatnings stedet, men vågnede allerede kl 5.30 og kunne ikke falde i søvn af bar nervøsitet for hvad dagen ville bringe. Heldigvis blev mine tanker afledt i løbet af dagen, mens jeg hyggede mig med at gå steward hos Annika.
Denne gang var bedømmelsen en helt anden, Elin Hoffner gennemgik hele katten mens hun fortalte samtidig, virkelig dejligt med en dommer som rigtig fortæller. Dog have jeg stadig ikke rigtig nogen fornemmelse af om hun kunne li hende :surrender1: Men nomineret blev hun da!

Jeg var endnu engang virkelig glad for at gå steward til sceneshowet og få afledt mine tanker, for selvfølgelig skulle de tage kat. 3 til sidst.
Og nøj hvor var jeg nervøs… Endnu engang skulle Sansa op mod Bengalen og så en brun Burmeser, men denne dag var to af dommerne skiftet ud!! Alligevel vandt hun dog enstemmig BEST IN SHOW og blev dermed JUNIOR WINNER!!! :hjerte:
Første Kurlien i DK med denne titel og også første Dansk opdrættede. For pokker jeg er stolt af min røde pige :hjerte:

Faktisk er jeg hamrende stolt af hele kuldet:
[SIZE=3]Silky Catz Sansa Stark 4 BIS & 1 BOB4
Silky Catz Arya Stark 2 BIS
Silky Catz Jon Snow 1 BOB1
Silky Catz Daenerys Targaryen 1 BIV
Silky Catz Brienne of Tarth Ikke udstillet

Nu holder vi en måneds sommerferie, og så komme vi igen i Herlufmagle. Så skal vi stille og roligt igang med at se om vi kan tage en titel i kl. 9 mens hun vokser sig stor og fin, for hun mangler stadig meget udvikling nu når hun skal være en voksen dame.

Min smukke pige JW Silky Catz Lady Sansa Stark [/SIZE]:hjerte:[SIZE=3]

[/SIZE]

Stort tillykke :flag: med JW titlen - flot. :thumbup:

Stort tillykke med den lille rødhætte og hendes søskende!