Kameratømning

Jeg har lige tømt kameraet, og der er lidt billeder jeg gerne vil dele :slight_smile:

Det KAN da ikke være behageligt:

Sådan kan man vel også sove:

Jondalar - Mon han sidder godt?

Thonolan synes vist der er mangel på kattehuler:

En seng vi vandt i Norsk Skovkatterings banko, mon det er én Ann kender noget til?

Thonolan igen, havde han været en pige var han ikke blevet solgt, jeg er SÅ vild med hans look:

De er utrolig smukke alle sammen Annie :wehuu:

Super billedserie med lækre missere :slight_smile:

Og en påmindelse om, at jeg skal have fjernet den seng fra hjemmesiden - har nemlig ikke flere :smiley:

[quote=Ann K;304826]

Og en påmindelse om, at jeg skal have fjernet den seng fra hjemmesiden - har nemlig ikke flere :D[/quote]

De er HELT vilde med den, der ligger næsten hele tiden mindst én kat i den :ok:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er det bare nogen dejlige billeder af dine skønne katte.

:tak:

Jeg tog i sin tid kun 5 hjem af dem - og har virkelig fået gode tilbagemeldinger på dem, både fra katteejere og hundeejere, så jeg vidste godt at sengen ville blive populær…
Men lige netop denne her, som var den allersidste fra sendingen med “bold-senge” (der har også været fodbold- og tennisbold-senge), kunne jeg simpelthen ikke få solgt! Har slæbt den med på diverse shows de sidste to år! Og var ved at være temmelig træt af det - så da NSR spurgte efter sponsorgave til deres julearrangement så jeg mit snit til endelig at komme af med skidtet :smiley:

Jeg er helt glad for at det netop var dig, der vandt den…

[quote=Ann K;304884]Jeg tog i sin tid kun 5 hjem af dem - og har virkelig fået gode tilbagemeldinger på dem, både fra katteejere og hundeejere, så jeg vidste godt at sengen ville blive populær…
Men lige netop denne her, som var den allersidste fra sendingen med “bold-senge” (der har også været fodbold- og tennisbold-senge), kunne jeg simpelthen ikke få solgt! Har slæbt den med på diverse shows de sidste to år! Og var ved at være temmelig træt af det - så da NSR spurgte efter sponsorgave til deres julearrangement så jeg mit snit til endelig at komme af med skidtet :smiley:

Jeg er helt glad for at det netop var dig, der vandt den…[/quote]

Jeg må indrømme at jeg godt forstår den ikke er blevet solgt, for jeg synes den er virkelig grim! :høhø: Men at kattene er så glade for den opvejer det hele, så den får lov til at ligge på gulvet, til den bliver tyndslidt, eller de mister interessen :ok:

Ja, gu’ er den grim!!!
Men jeg syntes også at butikken skulle have lidt sjovt til mænnerne… og ikke kun flufflyserødt og farvekoordinerede ting, der kan passe ind i et hjem :smiley:
Og sengene gik som varmt brød! Jeg nåede aldrig at få tennisboldsengene på min hjemmeside :wink:

Hvor er de nuttede alle dine fine misser :slight_smile:

dejlige fotos :slight_smile:

-savle sikke en lækkermås :inlove: