Kampen om hængekøjen

Jeg fik lige skudt et par billeder af mine misser, som jeg vil dele med jer.

Her ligger Garfield og Mr. Jingles og hygger.

Så blev man lige vækket af det dumme kamera.

Lettere irriteret over at blive forstyrret.

Nå men man ligger sig da bare til at sove igen.

HOV hvem kom nu?

Flyt jer nu lidt… Quick Silver forsøger at få plads.

Hvordan gør man mon bedst det?

Mr. Jingles nægter at vige pladsen.

Så lykkedes det at få sig mast ned.

Den hængekøje er meget populær - især når Garfield ligger i den, han må være en dejlig sovekammerat.

Hihi der er bare intet så dejligt som missere i bunke :wehuu:

Hvor er det bare nogle gode billeder.
Jeg synes, at det ser ekstremt hyggeligt ud. Hvem der dog bare kunne ligge imellem dem :ups:

Dejlige billeder af nogle smukke katte :hjerte::hjerte::hjerte:

Tak, ja det ser så hyggeligt ud, men Quick Silver ender som regel med at smide Mr. Jingles ud af hængekøjen :wink:

Åååhhh for en vidunderlig billedserie!!

Ja, det lykkedes endelig at have kameraet ved hånden :slight_smile:

Åh hvor er de bare glade for hinanden :hjerte::hjerte::hjerte:

Ja, Garfield er meget populær hos næsten alle kattene - en rigtig charmebøf. :slight_smile:

Herlig serie med nogle dejlige katte - og hængekøjen matcher tilmed så fint. :smiley:

Din skønne Garfield minder lidt om vores gamle huskat, røde Rudolf. Han var også sådan en, alle ville putte med. :slight_smile:

Dynger er bare hyggeligt :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;661226]Herlig serie med nogle dejlige katte - og hængekøjen matcher tilmed så fint. :smiley:

Din skønne Garfield minder lidt om vores gamle huskat, røde Rudolf. Han var også sådan en, alle ville putte med. :)[/QUOTE]

Nogle katte MÅ bare have noget særligt over dem, siden alle bare ville putte sammen med lige netop den kat :lol:

Søde billeder… Mine to bimser kæmpede også om den ene hængekøje, så købte jeg endnu en og fik sat på kradsetræet, og de kæmper stadig om den helt oppe:gruble:

Det kender jeg godt. :tihi:

Hvilken herlig bunke katte :slight_smile: de forstår da at nyde hinanden :wehuu:

:tihi: Jeg er spændt på at se når den lille nye pige kommer hjem om hun også skal være med til at kæmpe om kongepladsen :slight_smile:

:hjertehop: der er der da dømt råhygge:hjerte: - er slet eikke misundelig!

Der er flere, det gerne vil “låne” Garfield, så alle får efterset lommer, tasker mm., inden de forlader huset :tihi:

Ja, jeg er så heldig, at min flok er så harmonisk, så det nydes i fulde drag :slight_smile:

Det der er da et tydeligt bevis på at det ikke kun er siatalerne og burmeserne der kan li’ at ligge i bunke! Sikke nogle dejlige billeder :smiley: