Kampen om teltet

Nu det pludselig er blevet efterår og terrassedøren ikke automatisk står åben næsten døgnet rundt, skulle der jo ske noget andet :slight_smile:

Så jeg fandt et Zooplus-telt frem fra gemmerne og det vakte lykke :rock::rock:

Først en lille video med Galliano og Ana

//youtu.be/7ADpeJpc9ac

Og så den helt store “Battle of the divas”

//youtu.be/rQ2GVKgXCKs

Fanny bærer dog ikke nag over nederlaget :smiley:

:lol:

Hvor er hun dog blevet smuk, din Ana :hjerte:

Men sådan et telt bliver jeg da også nødt til at have. Så vilde som mine er med legetunnelen, så må det da blive et stort hit :slight_smile:

[QUOTE=galath;700793]Hvor er hun dog blevet smuk, din Ana :hjerte:

Men sådan et telt bliver jeg da også nødt til at have. Så vilde som mine er med legetunnelen, så må det da blive et stort hit :)[/QUOTE]

Tak :slight_smile: Jeg er også stadig meget tilfreds med hendes udvikling, selvom hun pt. er meget teenager og derfor lømler en del.

Teltene er meget billige på Zooplus og enormt populære her i huset. Killingerne fik ét med hver, da de flyttede og de var fantastiske i forbindelse med sammenføringen med deres nye venner :slight_smile:

…og når der ikke er en at slås med, kan man da altid slås med sig selv og gi’ teltet nogen på frakken :lys-ide:
:smiley:

Tusind tak for kigget :slight_smile:

Skønt. Og Galiano i den første - han har altså sådan et godt gammeldag skurkefjæs, som gør sig på film. :smiley:

Skønne videoer!

Ja, i den forbindelse hjælper det jo nok at have sin helt egen forbrydermaske :wink:

:lol::klapper::lol::klapper:

Sidder her og skraldgriner… især af damerne - sikke Ana nyder sejren og tæsker telt…

:høhø: :hjerte: :tihi: :hjerte: