Nogle der kan anbefale en god dyrlæge (klinik) i Valby/Frederiksberg området ?
Felina Katteklinik v/Raiku Sarvå er jo lukket og dyrlæge hun henviser til ligger på Amager…
Københavns Dyrehospital ligger jo i området - men syntes jeg kan huske at have hørt flere dårlige historier herfra ? Nogle der kan anbefale specifikke dyrlæger her der er gode ?
Jeg har min egen gode dyrlæge hos Dahlgaard’s Dyreklinik - og hun er den bedste for mig. (og jeg kører også længere for at besøge dem, end jeg behøvede hvis jeg bare ville have den nærmeste…)
Jeg hjælper en anden med at finde ny & god dyrlæge
Felina Katteklinik v/Raiku Sarvå er jo lukket og dyrlæge hun henviser til ligger på Amager…
[/quote]
Jeg er, på Raikus anbefaling (SNØØØØFT hvor vi savner hende!!! ) begyndt at bruge Mette på Amager. Har været der en gang med begge de gamle kræ og hun virker altså god og fornuftig og giver sig TID! Talte også med hende i går om Emils gigt og igen gav hun sig TID - også til gode faglige råd. Så altså - synes hun er værd at prøve - også selvom man skal køre lidt længere - og det er heldigvis ‘inderst’ på Amager
[quote=Musashi;387204]Jeg har min egen gode dyrlæge hos Dahlgaard’s Dyreklinik - og hun er den bedste for mig. (og jeg kører også længere for at besøge dem, end jeg behøvede hvis jeg bare ville have den nærmeste…)
Jeg hjælper en anden med at finde ny & god dyrlæge :)[/quote]
Vi bruger også Dahlgaard’s dyreklinik i Birkerød. Der er små 30 km hver vej, men hellere det og være tilfredse og sikre på god behandling, end spare lidt tid og km.
Siden Raiku lukkede, og vi derpå så et ret uheldigt forløb mht Leises tandoperation på Skovlundeklinikken, bruger jeg nu Jagtvejens Dyreklinik, og føler mig godt hjulpet.