Kan du tegne en kat til mig?

Jeg vil ha lavet enj tatovering af en kat, men jeg kan ikke selv tegne den.

Den skal være sort og ikke for stor, da den skal sidde på min hånd (ja jeg ved det er ulovligt, men som 33 årig kan jeg godt vurdere den slags selv:ok:)

Nærmere betegnet mellem pegefinger og tommeltot på overfladen af min hånd.
Alternativt på mit håndled (auv!)

Den skal være lille, men man skal kunne se, hvad det er.

Dette er YDERST gennemtænkt. Og jeg har fundet en tatovør.
Katte ER mit liv, og vi deler sjæl - jeg VED, at jeg aldrig vil fortryde.

Men jeg mangler motivet.

Det skal være unikt.

Kan nogle hjælpe mig?

MVH Helle

Ville gerne, men tror min niece på 9 måneder ville kunne tegne noget pænere :smiley:

Hej Helle,
Personligt er jeg ikke til tatoveringer, men jeg vil godt give det et forsøg (jeg har før tegnet mumitrolde som rockband til en (min ekskærestes) tatovering) :slight_smile:

Skal det være en hel katteskikkelse i silouet? Kun hovedet? Nogen præferencer mht racetype (altså om det skal være en laaaaaang slank kat, en mellem huskattetype eller noget garfield-agtigt i typen)?

Bare lige til info…
Så gør det altså overhovedet ikke ondt, at få en på håndleddet.
med mindre du har en meget lav smertetærskel.

:slight_smile:

Elle ??

Prøv at gå ind i tråden Tatoveringer - der er de fineste sorte katte i forskellige stillinger… :hjerte:

[QUOTE=Sannela;561189]Bare lige til info…
Så gør det altså overhovedet ikke ondt, at få en på håndleddet.
med mindre du har en meget lav smertetærskel.[/QUOTE]

Taler du af erfaring, hva-hva ??

[QUOTE=Tante Tut;561192]:slight_smile:

Taler du af erfaring, hva-hva ??[/QUOTE]

Jepper :cool:

:uha::uha::uha:

jamen altzå… må man se den så ??

inde i tatoveringstråden, måske ??

:bebe::bebe:

Hvad med en kat som streg-tegning? Jeg faldte over disse på nettet som evt. inspiration

jamen altzå… må man se den så ??

inde i tatoveringstråden, måske ??

:bebe::bebe:[/QUOTE]

Du ser ikke så meget som en flig mere af mig, før du sender hvad du lovede…et billede af Frk Tuttelut

:nananana::nananana:

[QUOTE=Sannela;561198]Du ser ikke så meget som en flig mere af mig, før du sender hvad du lovede…et billede af Frk Tuttelut

:nananana::nananana:[/QUOTE]

:lol::lol::lol::lol::lol:

Jeg er faktisk ret ligegyldig med at se andres tatoveringer, nu jeg tænker over det :cool: :cool2:

Hmm, jeg prøvede alligevel at tegne en misser.
Men kan først upload senere :smiley:

De er faktisk rigtig fine. Jeg kaster mig over et forsøg fluks - skal bare lige finde min digitizer… og pennen til…

Ihhh… min digitizer pen er forsvundet - forbandede flyttekasser… Jeg har prøvet lidt med musen, men det bliver sjovt nok ikke helt lige så godt… Jeg leder videre og uploader forsøg senere i dag eller i aften, må i bad og af sted nu, har en frokost aftale.

Den må gerne være ægyptisk inspireret… Men ellers har jeg ingen præferancer… Og den behøver ikke være det.

Jeg er VILD med katte, men jeg lover, at I ikke er med til at starte en udvikling ala denne ved mig - LOL

Jeg vil lige sige, jeg er elendig til at tegne, er blevet ret stolt af min kat ><

PS - I får altså ikke jeres navn under den vel?

LOL

Årrrh… :frowning: Så får du altså ikke min!:venter:

:lol:

http://image44.webshots.com/44/8/56/43/310285643kBMHbl_ph.jpg

LOL

Og her - LOL

Den kat her har også fået tatoveret en… kat!

http://www.baxterboo.com/catdogblog/assets/content//Fun-File/cat-w-cat-spots.jpg