Kan en kat få skæld?

Katte er vel ligeså forskellige som mennesker, så måske han ikke skal have så meget som andre katte. Heldigvis er han selv sluppet af med en del af hans skæl nu, så jeg vil ikke prøve det andet igen - det tog omkring 2 måneder før pelsen var normal igen og jeg prøvede kun i en kort periode. Men det kan jo bare være Vincent er underlig - det kan slet ikke udelukkes :tihi:

Helt enig! :ok:
Det tog godt nok lang tid så… hmm… Jeg må i tænkeboks med en løsning :slight_smile:
Men dejligt, at i nu er sluppet af med det meste…

[quote=Johnny;196443]
vi giver ham fiskeolie-kapsler som han selv guffer i sig og han er helt vild når glasset bliver taget frem, for det smager jo godt[/quote]

Kan man få det i kapsler til katte, eller har i givet ham de kapsler somman kan købe til mennesker?

han får sådan nogle kapsler som vi mennesker osse spiser, indholdet er nemlig det samme iflg 2 dyrlæger her i byen og det sjove er at hvis vi hælder lidt fiskeolie over kattemaden nægter han at spise det, men lige så snart det er i kapsler så er det spændende at guffe.
selve kaplsen er jo bare lavet af gilantine, el hvad det nu hedder og er ganske ufarligt :slight_smile:

[quote=Johnny;196579]han får sådan nogle kapsler som vi mennesker osse spiser, indholdet er nemlig det samme iflg 2 dyrlæger her i byen og det sjove er at hvis vi hælder lidt fiskeolie over kattemaden nægter han at spise det, men lige så snart det er i kapsler så er det spændende at guffe.
selve kaplsen er jo bare lavet af gilantine, el hvad det nu hedder og er ganske ufarligt :)[/quote]
Hvilket mærke køber du så??

Jeg har engang hørt en dommer på en udstilling fortælle at man skulle bruge koldpresset jomfruolie en gang om ugen. Det skulle hjælpe med skæl.

Hilsen Sanne

[quote=Johnny;196579]han får sådan nogle kapsler som vi mennesker osse spiser, indholdet er nemlig det samme iflg 2 dyrlæger her i byen og det sjove er at hvis vi hælder lidt fiskeolie over kattemaden nægter han at spise det, men lige så snart det er i kapsler så er det spændende at guffe.
selve kaplsen er jo bare lavet af gilantine, el hvad det nu hedder og er ganske ufarligt :)[/quote]

Super, lyder godt. Det vil jeg prøve på et tidspunkt. Lige nu går det fint med den flydende fiskeolie…