Kan ikke få fliserne rene!

Haha… Synes mine er grimme nok, men eftersom vi kun har boet her i to mdr., så kan det være en mulighed, at dine fliser måske slår mine! :høhø::stuck_out_tongue:

Men vi tager bare en grimme flise tråd i morgen, så kan folk komme med foreslag til at få det rent! :tihi:

Jeg valgte med vilje nogle lidt “melerede” mørke fliser til gulvet. Normalt går det rimelig godt, men nu er killingerne over hele huset, så når jeg træder ud af badet, skal de ind og lege i vandet … og så skal de lige på bakken … og så ind i vandet - såeh … jow … jeg kunne vist også godt bruge lidt rengøring her.
Dog synes jeg alm rengøringsmiddel tager det rimelig godt.

Det er nu også sådan at har fliserne ikke kunnet tåle det er sket med dem er det ikke til ar reperere ligesom glas der ikke har kunnet tåle turen i opvaskemaskinen.

Selvom kattene står og skriger, når I er på badeværelset, så synes jeg da - for din egen skyld - at du skal overveje at der ikke skal være kat på badeværelset.

Vi har sort granit på vores badeværelsesgulv og det er altså bare utroligt sart. Det ser da flot ud når det er rent - bevares, men det er ikke praktisk.

Jeg har heldigvis ikke problemet med støv-poter fra gruset. Måske når de at svine deres poter af på deres vej gennem huset. :tihi:

Jeg har haft rigtig svært ved at fjerne betonit-støv fra nogle katteting (sturdieshelter) selvom jeg har skrubbet og skuret. Det klæber godt nok hvor man mindst vil have det.

Plejer det ikke at være saltsyre blandet med vand de bruger? Det er sikkert effektivt nok, men noget kradsbørstigt at skulle gribe til sådanne midler.