Kan ikke spise fast foder

Min killing på snart 8 uger kaster op når hun spiser andet end modermælk. Maden kommer også ud af næsen. Vi er bange for at miste hende. Håber nogen her ved hvad det kan være. Har været ved 2 dyrlæger og hun er røntgenfotograferet med kontrast og der er ingen forsnævring. Vi aner ikke hvad vi kan gøre. :sleepy:

4 Synes om

Velkommen til :velkommentilkg:

Det lyder ikke godt, men med to dyrlæger har jeg desværre ikke gode råd

Er hun tjekket for ganespalte?

1 Synes om

hejsa - ja hun er tjekket igennem hos to dyrlæger der siger de ikke kan se noget - men noget er helt galt - heldigvis får hun masser af mormælk men det vokser hun ikke af …

Tror vi skal finde en dyrlæge med speciale i fordøjelse - eller måske allergi - hun sluger nærmest maden for vil gerne - men så går det helt galt og hun kæmper for at trække vejret med åben mund og nyser og kaster til sidst op. Der kommer gult snot ud af næsen - jeg synes virkelig det er underligt … ![:pleading_face:]

3 Synes om

ingen af dyrlægerne er eksperter inden for mave/tarm og de ved ikke hvad det kan være …

1 Synes om

Hvor i landet bor I? Hvor stor erfaring har jeres dyrlæger med killinger og katte?

1 Synes om

Jeg havde også en killing som ikke kunne spise fast foder. Godt nok kom det ikke ud af næsen, men han kastede voldsomt op efter hvert måltid, og det virkede som om maden ikke nåede ned i mavesækken.
Dyrlægen kom frem til at han nok led af en medfødt udposning af spiserøret, hvor maden så og sige blev fanget når han spiste,
Han endte desværre med aflivning, da hans vækst gik helt i stå.

7 Synes om