Kan jeres katte også holde varmen?

Mine katte feder den ALDRIG

Ja for pokker, det har godt nok slået dem må man sige…

Snehvide har fundet en skyggefuld og kølig plet ved hegnet, hvor hun stadig kan holde øje med alt både inden- og udenfor. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;858173]Snehvide har fundet en skyggefuld og kølig plet ved hegnet, hvor hun stadig kan holde øje med alt både inden- og udenfor. :slight_smile:

[/QUOTE]

Haha kunne ikke finde hende

Ja, hvis hun var helt sort, ville vi heller aldrig vide, hvor hun var. :smiley:

Mine kræ ligger strøet rundt om på græsset inde under nøddebuske og lign. Drivhuset er sjovt nok tomt…men iaften så fyldes det og meget af natten går med udeliv a la …det er fsrligt at være mus og lign. Inat sov jeg KUN med en mis i armene…Dusty det gamle liv gjorde det til gengæld godt.

Her har jeg gået og ledt efter Leo mere og mere panikslagen… indtil jeg endelig kom ud på badeværelset, hvor hun lå og dasede splatmidtpåryggen i brusekabinen :slight_smile:

Ting har det meget, meget, meget vaaaaaarmt, så hun sidder ved stuevinduet, der står på klem… at det nok ville være mere logisk at opholde sig i løbegården - nåja, hun er aby :smiley:

Både Thane og Brian ligger helt udmattede inde under hindbærbusken… det sikrer så dejligt, at pelsen bliver fuld af alt muligt uvedkommende snalder, som det tager mig evigheder at få fjernet igen SUK

Disevuf har forlængst smidt sig på de kolde klinker ud ei vindfanget… og Nanna vandrer lidt rundt for at finde en passende kold plads - har både været i soveværelset, på sofaen, i køkkenet osv osv, nu er hun foreløbig endt ude i løbegården…

Alle vores ligger enten i skyggen fra havebordet eller under skyggen fra vores dejligt høje træer. De kan bestemt holde varmen! huset er tomt for katte om dagen :smiley:

Her er kattene splattet ud på sofa, spisebord, i brusekabinen og nogle stykker har fundet skyggepladser på altanen. Derudover kører tårnblæseren med køøøølig luft i stuen og mitterne har fået vådmad med en god portion vand over :slight_smile:

Så varmen den slår men vi gør hvad vi kan for at gøre det behageligt :slight_smile:

Jeg gjorde forøvrigt dèt jeg gør hvert forår. Tager en opvaskebalje og kommer 10-15 cm vand i og en bordtennisbold og stiller den ud på terassen i haven.
Så kan man køle poter OG lege pillepote samtidig

De laver ikke andet end at sove og fede den i dag :tihi:



Det kunne jeg heller ikke. God plads for prinsessen at overskue sit kongerige:)

Dellemusen har lagt på badeværelset i 2 dage nu, hun er jo højdrægtig og med en ekstra vægt på 1 kg syntes hun bestemt ikke om varmen. Hundene har fået ben fyldt med frossen kylling fyldt inden, det var køligt og smagte hvis helt ok

Mvh
Gitte

[QUOTE=Christa;858241]De laver ikke andet end at sove og fede den i dag :tihi:



[/QUOTE]
det ser hårdt ud!!

[ATTACH=CONFIG]62933[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]62934[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]62935[/ATTACH]

Ja! Og så er der sådan en som mig der stod op kl 04 for at møde kl 05… Hvem der bare var kat! :høhø:

Din ser ellers også ud til at have meget at se til :wink:

Det er hårdt at være kat…:klapper::klapper:

Skønne katte :iloveyou:
De kan sagtens holde varmen her, i sær de stakkels langhårede som lider under alt den pels.

Sikke dejlige billeder af jeres udslagne missere… :hjerte:

Her blir der også vaddet frem og tilbage mellem de NORMALT fantastiske sovesteder, men disse duer bare ikke i øjeblikket. Begge kræ har smidt sig på klinkerne i badeværelset og entre’en - så kan de lige klare det. Men der blir godt nok IKKE leget for tiden… Bare ligget… Små varme kræ :hjerte: