Kan kattene lide det nye kattemiljø

:?
Tror nok at de kan, Batman lå der inden det var samlet og der har han så ligget siden. :tihi:
Men prøv så at se hvad der skete inden for de næste 2 min. Måske vi skulle have haft et størrer.
:?

Ha ha - det ser ud til I godt kan pakke det blå væk. Herlige billeder :smiley:

Man køber vel ikke et kradsetræ, hvor der ikke er plads til alle :tihi:

Haha helt enig med Vivi …

I må ud og købe et mere :wink:

Ej hvor er det LÆKKERT :ok:

Hvor er det fra? :slight_smile: Synes ikke det ligner Petfun, eller er det bare mig? :?

Lækkert miljø - Er det fra PetFun? - Og hvad er målet på hængekøjerne?
(Jeg havde bare valgt hængekøjer i stedet for pladerne).

Det ligner Kirstien (stavet rigtigt, måske)

Det er vist godkendt, men I bliver nødt til at have det gamle stående også, så der er pladser til dem, der venter på en ledig i det nye. :smiley:

Det er fra Katzenglûck, købt på udstillingen i Haderslev. Utroligt stabilt(det bedste vi indtil nu har haft) Køjerne har et mål 56cmx63cm og er af solide trærammer. Selv Gandei(10,5) kan flyde ud som han vil.
Enig, vi skulle have haft et mere.

Vi har 5 kattemiljøer rundt omkring i huset, men de vil nok snart bilve udskiftet.

[QUOTE=irene;620403]Det er fra Katzenglûck, købt på udstillingen i Haderslev. Utroligt stabilt(det bedste vi indtil nu har haft) Køjerne har et mål 56cmx63cm og er af solide trærammer. Selv Gandei(10,5) kan flyde ud som han vil.
Enig, vi skulle have haft et mere.[/QUOTE]

Hvad gav du for det?

1990,-

Jeg så også på de træer, og vi har fået deres visitkort, for jeg har helt sikkert dem med i mine overvejelser om et nyt kradsetræ, det er så lækkert.

Jeg har 6 MCO’er der tester voldsomt og kan det holde til dem, så holder de til alt. Men skal nok fortælle om det er pengene værd, når det har været i test et stykke tid. Men indtil nu:thumbup::thumbup:de må trække nummer for at komme til.

det er lækkert og stammen tyk

SUPER lækkert og flot træ, sådan et gad jeg fisme godt have til mine katte - synes også det ser ret flot ud…

Sikke et fint træ , og kattene ser jo ud til de er godt tilfredse :slight_smile:

Hvor er det bare typisk batman, man viger ikke sin plads når nu man har fået en stjerne plads ha ha

Nu har vi haft det et stykke tid og vi har store problemer. Alle kattene elsker det og står i kø, skulle en rejse sig er pladsen straks overtaget af en af de andre.
Vi har nu kigget lidt på deres hjemmeside og de leverer ikke til danmark, men mand har en tysk kollega, så der er nu bestilt en hjem til ham. Med 4 hængekøjer. Så er der plads til alle 6.
Det er abslout det bedste kattemiljø, vi har købt. Det kan ikke betale sig at købe noget der ikke er stabilt eller stort nok, jeg har forstået det. (Endelig mener misserne)