Kan man få andre udbydere end yousee

Det er lidt et pinligt spørgsmål :ups:

Men kan man få andre udbydere end yousee til bredbånd, når det er via sit kabeltvstik ?

Stofa…

[quote=birtheras;197277]Stofa…[/quote]Har lige søgt på det, men det tilbydes ikke hvor jeg bor desværre.

Der kommer sikkert andre på banen der ved mere om udbydere i DK end mig :slight_smile:

Godt nok ikke igennem kabeltv-stikket, men du kan få Fullrate gennem telefonstikket - både bredbånd og IP-telefoni…de er lige blevet opkøbt af YouSee, og fortsætter som deres "lavpris"selskab :ok:

[quote=Rikke H;197271]Det er lidt et pinligt spørgsmål :ups:

Men kan man få andre udbydere end yousee til bredbånd, når det er via sit kabeltvstik ?[/quote]

Rikke, du må lige læse lidt på you see-lektien…

“Jeg er din gud you see…du må ikke have andre guder end mig” :tihi:

[quote=Gizzemissen;197281]Godt nok ikke igennem kabeltv-stikket, men du kan få Fullrate gennem telefonstikket - både bredbånd og IP-telefoni…de er lige blevet opkøbt af YouSee, og fortsætter som deres "lavpris"selskab :ok:[/quote]Mit telefonstik er lukket og slukket :).

Har vist fundet ud af yousee og stofa er eneste udbydere igennem kabelstikket - dammm. Jeg havde håbet jeg kunne få en lavere hastighed til billigere penge, men der er ikke meget forskel på 189,- og 249,-

Jeg har M1…som er mobilt koblet til min stationære pc’er…fungere rimeligt fint…koster 199 pr månede

glemte at skrive at forbindelsen er på 7,2 Mbps

[quote=Rikke H;197287]Mit telefonstik er lukket og slukket :).

Har vist fundet ud af yousee og stofa er eneste udbydere igennem kabelstikket - dammm. Jeg havde håbet jeg kunne få en lavere hastighed til billigere penge, men der er ikke meget forskel på 189,- og 249,-[/quote]

Jeg er lige ved at skifte fra YouSee (kabelstik) til Cypercity (tlf stik), jeg får en højere hastighed og til billigere penge. Jeg har også haft lukket min fastnet, men den åbning tager Cypercity sig af - altså omkostningerne. Jeg får 10 mb forbindelse til 199 pr måned, og skal som det eneste udover det betale 99 for “kassen”.

/Dorte

Hvad med det der USB net? Måske er det billigere?

Cybercity har vi ikke gode erfaringer med- deres net gik hele tiden. Vi bruger Fullrate nu, men det er jo ikke kabel- ved dog ikke om de tilbyder de den vej også.

Jeg ved at telmore er begyndt at udbyde internet også.
Så jeg tror der er mange udbydere, men så går det bare igennem telefon stikket.

Jeg er generelt ligeglad hvor det kommer fra, bare det virker ;o)