Kan man FRAMELDE sig en udstilling igen?

sandsynligheden for at de skal op samtidig er minimal- også selv om de er hos hver deres dommer. for de har forskellig farve og alder, og det har betydning for hvor på listen de bliver placeret. det sker for nisse far ind imellem - man han har jo også en hulens masse med. men folk vil gerne hjælpe, og du får jo mest ud af at høre bedømmelserne selv. og sig det til stewarden også, så høn ved at du er helt grøn og måske har brug for lidt hjælp. og det er også ok at sige til dommeren at det er første gang for katten og dig, så ved høn at i begge er nervøse og vil typisk også forklare lidt grundigere om hvad det er høn ser / mener med det der siges

Tak :slight_smile: Der var et afkrydsningsfelt på tilmeldingen om det var ens første udstilling, det krydsede jeg selvfølgelig af :slight_smile: Så jeg håber det gi’r lidt hjælp et sted fra :slight_smile:

Om ikke andet så lidt overbærenhed når jeg farer rundt som en spytklat på en varm stegpande og ikke kan huske hvad jeg selv hedder…

[QUOTE=TrekkieGrrrl;684955]
(…)
Hm så skal jeg ha’ lavet flere burgardiner O.o Nå. den tid, den sorg…[/QUOTE]

Yes, det lyder sådan :høhø:
Kan du komme med samme burgardin til udstillingerne? Eller er det ligesom med kjoler: Man skal helst ikke have den samme på til festerne hvor de samme mennesker kommer??:tihi:
Kan godt se, at Halloween stoffet er meget sæsonbetinget…:slight_smile: