Kan man FRAMELDE sig en udstilling igen?

Altså… jeg har sådan en ide om at jeg hellere må tilmelde mig Vorbasse, når nu der er billig pris på lige netop Kat IV kattene.

MEN…
Dels har jeg jo ikke prøvet udstillinger før, Kolding bli’r både min og missernes første - og hvis nu vi allesammen HADER det? (det tror jeg ikke, men man ved jo aldrig)

Desuden… skal jeg arbejde den weekend. har seøvfølgelig søgt fri, men det var der mange andre der også havde, så hvis ikke jeg kan få fri, kan jeg jo selvfølgelig ikke komme.

Så… Kan man melde fra igen? Og i hvor lang tid? Og får man så pengene tilbage? (eller kun nogen af dem?)

Du kan frit afmelde indtil tilmeldingsfristen - det er så vidt jeg husker d. 11. november for Vorbasse :slight_smile: Tjek det lige selv for en sikkerhedsskyld dog… Det står på spisesedlen…

Efter tilmeldingsfrist, er afmeldelse ikke mulig = du skal betale om du kommer eller ej :slight_smile:

OK det gi’r fint mening. Og det er den 11. november der er sidste frist.

Så kan jeg jo lissågodt få fingeren ud of tilmelde de to billige Kat IV katte :wink:

Og så håbe på at jeg kan komme med!

Hm så skal jeg ha’ lavet flere burgardiner O.o Nå. den tid, den sorg…

Hm nu er jeg rendt ind i en stopklods mhtStevie… Jeg har nemlig ikke fået hans stamtavle endnu, den skulle være søgt men er altså ikke ankommet.

Og jeg skal skrive stambogsnummeret på tilmeldingen.

Så hvad nu? Jeg har selvfølgelig ringet til opdrætteren, men hun var ikke lige hjemme…

HVIS NU hun stadig ikke har fået stamtavlerne, hvad så? Jeg formoder det samme vil gøre sig gældende med tilmeldingen til kolding (hvor pt kun Ozzy er tilmeldt)…

Hm nu er jeg rendt ind i en stopklods mhtStevie… Jeg har nemlig ikke fået hans stamtavle endnu, den skulle være søgt men er altså ikke ankommet.

Og jeg skal skrive stambogsnummeret på tilmeldingen.

Så hvad nu? Jeg har selvfølgelig ringet til opdrætteren, men hun var ikke lige hjemme…

HVIS NU hun stadig ikke har fået stamtavlerne, hvad så? Jeg formoder det samme vil gøre sig gældende med tilmeldingen til kolding (hvor pt kun Ozzy er tilmeldt)…

Trekkie - No problem… Du skriver bare Er søgt, i stambogsfeltet… Det sker ret ofte :slight_smile: Især hvis der er lidt lang tids ventetid, eller de er søgt lidt sent pga. tricky farver eller lign. :slight_smile:

OK :slight_smile: Tak

Øh bøh… Der står i tilmeldingsmail’en at udstillingsgebyret skal være betalt inden 19. AUGUST? Det er en måned siden? O.o Går ud fra det er en trykfejl, men hvornår er så en RIGTIGE dato?!

Trekkie - Det er nok fordi den fra Skørping er blevet genbrugt, og det lige er glippet at rette den dato… For betalingsfrist er samme dag som tilmeldingsfrist :slight_smile:

Pyh :slight_smile: Tak! :smiley:

Ja… jeg spø’r og spør… Og nu kan jeg se det er en “bær selv” udstilling… så det skal nok blive sjovt at slæbe på to siamisser på en gang O.o ARGHJÆLP!

Trekkie - Det er alle danske udstillinger :slight_smile: Altså bær selv… Og går det helt galt, så oplyser du bare lige stewarden ved dommerne (ved kat. IV er der så få katte at det ofte kun er 1, måske 2 dommere til at bedømme dem) om at du måske får problemer, og så finder man bare lige en løsning. Eller du får en medudstiller til det…
Jeg havde en laaang periode hvor Tina Gizzemissen ofte lige fik smidt Jako i armene, for selvom Diego var bedømt, så passede det altid med at der var BIV samtidig med at Jako skulle bedømmes :høhø:

OK. Se hvad jeg ved (ikke en bjælde…) :lol:

Men ok det skulle vel være muligt at få en eller anden til at holde bettefisen… (ja det er Stevie som Manden konsekvent kalder ved det charmerende tilnavn…)

Trekkie - Hehe, det kommer :slight_smile: Og jo, bettefisen skal nok finde en holder… Men hvis der f.eks. kun er en dommer til kat. IV, så er det ikke noget problem, for så skal de jo ikke op samtidig…

Men mon ikke der er flere? Når der nu er specialpris på Kat IV kattene om lørdagen?

Nå det vil vise sig. Og ellers må vi jo ta’ det hen ad vejen. Allerførst skal jeg jo da lige ha’ FRI til at ta’ med… :uha:

Trekkie - Nårh jo, det er Vorbasse vi snakker om og ikke Kolding… Det er Kolding jeg tænker der nok kun er en, måske to :slight_smile:

Ja og Kolding har du jo lovet at hjælpe mig… Ikk? O.o

Trekkie - Jo, lige præcis! :slight_smile:

hjælp også gerne mig til Vorbasse, hvis du får tid :smiley: ellers håber jeg at Silke kan placeres tæt på Henriette, Tine, dig. Nogle jeg kender lidt godt på forhånd.

Mijv - Jeg skal gøre mit bedste i hvert fald :slight_smile:

det lyder godt Eva