Kan man ligge i ske

… oven på et akvarium? :gruble:

Det ser da ud til at gå helt fint - selvom der hænger et par ben ud over kanten :tihi:

Herligt billede :høhø:

Hvor er de skønne de billeder …

det gør da fint :smiley:

Det ser da sådan ud . :tihi::tihi:
Skønt billede :slight_smile:

Det minder mig sådan om , da mine forældre havde akvarium og en dag kom min far til at smadre top glaset , så indtil han havde fået hente et ny. lagde han et plexiplade over ikke særligt tyk .
Han havde bare ikke tænkt på at det var Larsens fortrukkende middags lur plads . Ja jeg behøver vel ikke at fortælle det var sidste gang Larsen tog sin middags lur der .En meget våd og forskrækket kat .Og det værste var vi kunne ikke lade hver med at grin da det så mega sjov ud . :tihi::tihi:

Hvorfor undrer det mig ikke, at de lige netop var DE to, der skulle teste det :gruble::?

De ligger da og passer på, at fiskene ikke stikker af! :rock:

:lol: det kunne da godt se sådan ud :tihi:

Hvis man så lige kunne stikke poten ned efter en fisk, når man havde lyst - så var det perfekt. :slight_smile:

Ejjjj :ihhaltsåå: Jeg troede at vi skulle se et billede af dig og din mand, som viser at det kan lade sig gøre.

Nå men de 2 smukke misser er sikkert også bedre til det end jer. :stuck_out_tongue:

Du skal da have et større akvarium, de kan da un lige være der…

Og det går da ikke at de skal risikere at dratte ned, vel??

Det ser da ud til at fungere meget fint - og eftersom der kun liiiiiige er plads til de to, kan de jo også være i fred (måske) :tihi: