Kan man stryge en bund?

Dagens dumme spørgsmål… Jeg har lige vasket Adelies burgardiner, damen havde ørlet på dem så der var ingen vej udenom.

Og da de jo er bomuld skal de stryges :besvimer: hvis jeg altså kan finde mit strygejern… Og så er spørgsmålet hvad jeg gør ved bunden? Den har indlagt pladevat og sådan noget kan man vel ikke stryge uden at det smelter? Eller hvad?

Ja, jeg indrømmer blankt at den type huslighed ikke lige er det jeg er stærkest i…

Jo da… Jeg har da strøget mine bunde med pladevat flere gange . No probs der :slight_smile:

Fint, det viser du mig lige i morgen hvordan man gør så… ikke? :klapper:

Nej seriøst… Tak. Jeg var lidt nervøs for at prøve… jeg vil jo helst ikke smelte vattet. Men det skal vel ha’ “kunststof-indstilling” så? Og ikke bomuld?

Du stryger bare som normalt og indstiller temperatur til type stof :slight_smile:
Jeg stryger alt/presser alle sømme inden det kommer herfra når jeg har syet til folk eller selv skal på udst :slight_smile:

      • Updated - - -

Jeg mener at jeg har brugt bomulds temperatur til en bund - dog ikke når beklædningrm var satin.
og bunden blev bare MeGEt flad - så ville sætte temp lidt ned

du kan evt lægge et viskestykke imellem for en sikkerheds skyld

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1041005]Fint, det viser du mig lige i morgen hvordan man gør så… ikke? :klapper:

Nej seriøst… Tak. Jeg var lidt nervøs for at prøve… jeg vil jo helst ikke smelte vattet. Men det skal vel ha’ “kunststof-indstilling” så? Og ikke bomuld?[/QUOTE]

Jo da, no probs… Jeg har satin i bund, så det er den indstilling jeg har brugt :slight_smile:

Jeg tror hele tiden, der står: “Kan man stryge en hund”… :rolleyes: