Hej
Jeg overvejer at komme en foderautomat til mine to katte Zoey og Jazz. Kan nogle anbefale eller fraråde le bistro foderautomat som er automatisk. Da den er ret dyr, vil jeg høre om nogle har erfaringer med den i forhold til rengøring og funktionalitet. Kan store katte som norske skovkatte bruge den
Vh Kim
Nu ved jeg ikke lige hvilken model det er, men … tja…:
Jeg ved ikke hvor effektiv jeg synes den her model er
hvorfor vil du fodre dem med en foderautomat?
[QUOTE=TrekkieGrrrl;884710
hvorfor vil du fodre dem med en foderautomat? :)[/QUOTE]
Tænk om mit køleskab kun kunne åbnes på bestemte tidspunkter…jesus jeg ville få stress.
Jeg tror der menes denne her:
Den får ret blandede anmeldelser på den tyske Zooplus-side. Enten ser folk ud til at være vildt begejstrede eller også synes de den er dårlig. Jeg har ikke selv nogen erfaringer med den, men jeg har også overvejet at købe enten den eller en anden foderautomat. Men det er egentlig kun til hvis jeg skal på ferie eller weekendbesøg hos familien
Tak for jeres svar. Jeg tænkte at købe den hvis jeg var på dags rejse. Så tror jeg det er mere lækkert for kattene at det ikke har stået fremme et helt døgn, plus at de ikke foræder sig
Kh rikke
I øvrigt er det en meget stor skål, så jeg vil godt mene at store katte kan bruge den. Du må i øvrigt gerne anmelde den, hvis du ender med at købe den
Den er i øvrigt billigere på den tyske side, hvis du ikke allerede er klar over det.