Kan nogen huske

hvem der tog fine billeder i JYRAK Hedensted 2015?

Jeg har sådan nogle fine billeder af Mingus, men jeg kan død og pine ikke huske, hvem der har taget dem :slight_smile: Jeg ved kun, at det ikke var Kattefotografen, Per Illum eller Poul G.

Her er et af dem:

Det skal lige siges, at jeg har prøvet at forhøre mig hos SW, men hun kan heller ikke huske det :smiley:

Mingus ligger på et sort stykke stof, og fotografen sendte billederne direkte til Dropbox.

6 Synes om

Super flot foto - wow farver på pels.

Smuk kat og så ser han bare dejlig selvfed ud - ‘yup, jeg er fantastisk’

1 Synes om

Mange tak :smiley: Jeg er også rigtig glad for de billeder - Mingus ligner en million :hjerte: Min dejlige gut :smiley:

Eneste anke er, at jeg altså skulle have puttet noget tørshampoo i den krave :wink:

1 Synes om

Det er helt perfekt - det giver en interessant kontrast og man kan rigtig se dybe farve.

Forresten har du kikket i fotos ‘properties’ - nogle fotografer ligger info ind her :slight_smile:

1 Synes om

Der har jeg kigget, og udover datoen står der:

billede

Siger det nogen noget? :slight_smile: Jeg har forsøgt at søge efter en B J - fotograf og fandt en i Odense. Ham kontaktede jeg, men det var ikke hans billede.

Nej, det siger jo ikke meget…hrm mener der er noget mere info man kan se i Lightroom - skal lige se når jeg er på anden PC.

1 Synes om

Mon ikke det var Mikkel med Dyrefotografi.dk? Ham der tog af McCoy og Peyton og Ginny, og mener det var på den udstilling. Han var hamrende dygtig. Jeg har hans mail hvis det er :slight_smile:

2 Synes om

Jo, det er da, Eva! :smiley: Tusind tak :smiley:

1 Synes om

Det var det :slight_smile: Mikkel fra Dyrefotografi - jeg fandt til min store overraskelse en liste over stande i Hedensted marts 2015, og der står han på :slight_smile:
VH
Susanne

3 Synes om

Dejligt at få et mysterie løst :smiley: Det er jeg super glad for :thumbup:

1 Synes om

Han har taget de bedste billeder af mine katte som nogen fotograf har :slight_smile: Selvom også Poul G og Susanne Felicious var/er næsten lige så dygtige :slight_smile:

1 Synes om

Han tog de sidste billeder af gammelfar på den udstilling. Selv om han på det tidspunkt havde det godt, kan man godt se det er en ældre herre - det var lige efter hans 15-års fødselsdag, og han havde kort tid forinden rejst sig fra en runde bugspytkirtelbetændelse. Det blev de sidste officielle billeder af ham - han var der kun for at få taget billede; han var så vidt jeg husker topkat også - han gjorde det SÅ fint det sidste år han levede :slight_smile: Anyhow, billeder jeg er meget glad for og som rummer megen vemodighed samtidig.
VH
Susanne

5 Synes om

Måske skulle man invitere ham til at få stand med på en udstilling igen?

1 Synes om

Han var på Viking Cats’ udstilling i Store Merløse sidste år og jeg kan forestille mig, han kommer på den næste også (Ringsted i august) :slight_smile:

Og jeg er helt enig - han er meget dygtig. Jeg har nogle flotte billeder af Banshee, som er en meget mørk, næsten sort brun, på sort baggrund og hans lyssætning er lige i skabet :smiley:

3 Synes om

Jo, vi må vel se om vi kan finde noget kontaktinfo…<
VH
Susanne

1 Synes om
1 Synes om

Jeg har lige mailet med ham, du kan lige få hans mail i en pb :slight_smile:

1 Synes om