KaNita's tre skønne misser :O)

Jeg er ny herinde på KatteGale :slight_smile: så nu vil jeg præsentere mine tre dejlige katte for jer. Håber i nyder billederne af mine “børn” :stuck_out_tongue:
Mine katte er indekatte alle sammen. Det er der delte meninger om, om det er godt eller skidt. Vi har dem ude i haven i sele engang i mellem og det nyder de. Vi bor tæt på en ret trafikeret mortorvej, så derfor har vi valgt at de er inde. Vil rigtig gerne bygge en kattehave/gård engang, men da vi bor til leje er det ikke en mulighed :frowning:
Her er vores dejlige Charlie. Han er huskat og 7 år:

Her er vores smukke sorte prinsesse Miss Fister. Hun er huskat og 7 år:

Her er Gandalf, vores store kylling på 6 kg :tihi: han er bange for alt. Han er en blanding af norsk skovkat og british shorthair og 5 år gammel:

Årh altså - sikke en dejlig flok :wehuu:

Hvor er de smukke!

Hvor ser de dejlige ud :hjertehop:

Sikke en skøn flok du har gående der hjemme :hjerte::hjerte::hjerte:

Wiiiie hvor er de bare dejlige og skønne :hjerte:

Tak. Rigtig gode billeder af nogle dejlige katte. Det glæder mig, du har fundet vej hertil. :slight_smile:

Ja, det spørgsmål går bølgerne undertiden højt om, men jeg tror nu ikke, der er nogen her der mener, at katte, der altid har boet inde, bare skal slippes løs. :wink:

Vores to gamle katte var lejlighedskatte indtil sidste sommer, hvor vi flyttede. Nu har de fået en løbegård - og derudover går jeg tur med Snehvide hver dag, så hun kan få “nyhederne”. Men så længe kattene ikke kendte andet end lejligheden, var det nok for dem, og den store, farlige verden uden for var de slet ikke nysgerrige efter at udforske. :slight_smile:

Hvor er de fine :slight_smile:

Jeg vil også ha en helt sort huskat en dag - hun er bare smuk! :slight_smile:
Charlie ligner til forveksling min egen Charlie :smiley: En dejlig gammel huskat som bor ved min forældre. Han har dog lidt mere hvidt på næsen, men samme sokker osv :slight_smile:

Sikke nogle fantastisk skønne katte :slight_smile:
Og hvor er jeg glad for at høre, at de ikke har adgang til at lege på motorvejen…

Venligst
Dorthe

Hvor er de bare smukke! :hjerte:

Ejjjj … er du osse kommet her ind, du vover på at vise billeder af kaninunger :venter:

Kattene er lige så dejlige som altid :inlove:

Hvor er dine katte bare skøøøønne :inlove:

Nå der kan godt gå ild i gamle huse, nøj hvor er jeg forelsket…din “kylling” er bare for lækker…wow

Hvor er de smukke, du er heldig :slight_smile:

de er skønne…

hvor er det godt du har dem inde !! :slight_smile: jeg har selv 7 dejlige bebser indenfor

Tusind tusind tak alle sammen :gruppekram:
Jeg er rigtig glad for mine tre dejlige bamser :love2: de gir mig så meget hver eneste dag. Glæder mig til den dag de får deres “løbegård” :slight_smile: bare ærgeligt der går så lang tid :S Vi har lige haft dem ude at gå i sele for første gang i lang tid og det var noget de kunne li :smiley:

:wehuu: Dejlig flok du har

[QUOTE=Skattekat;610722]Ejjjj … er du osse kommet her ind, du vover på at vise billeder af kaninunger :venter:

Kattene er lige så dejlige som altid :inlove:[/QUOTE]

Ja nu lukkede Dyreforum jo og DeKatteGale lukkede også, så nu har jeg fundet det her ;D
Der kunne godt dukke en tråd om med de dejlig kaninunger hihi :slight_smile: :slight_smile:

Velkommen til:)

De er smukke alle tre. Og jeg morede mig lidt over brite-skovkattebl., når man ser hans liggestillinger er man ikke i tvivl om briten i ham:tihi: