Karla i hjemmegjort bodystocking

Mine killinger Karla og Sylvester blev neutraliserede i fredags og heldigvis er de begge helt ovenpå igen. :smiley:

Karla har her en hjemmelavet bodystocking-sok :oops: på for at hun ikke skal slikke og bide i såret/tråden.

Hvad er det under sengen?

Der er noget der pusler…

Det er vist ikke en mus :rul:

Tit, tit…

High five brormand! :pote: :high5:

Bagefter middagslur med Charlie :hjerte: :sover:

Hvor er hun fin i sin flotte lilla dragt :tihi:

Herligt med sådan en brormand at lege gemme med og så en dejlig kammerat at putte med bagefter :thumbup:
Hilsen Lisbeth

Lilla er da bare lige hende :muhaha:

I øvrigt en smart idé, men den dersens body-tingest :ok:

Dejlige billeder :thumbup:

Ha-ha, hvor ser hun sjov ud, men jeg synes lilla klæder hende godt. :inlove:
Det er synd, hun vil ‘pille’ i det, men heldigvis er det jo snart helet,
Kathrine helede på en uge.
.

Tak :slight_smile:

Jeg har fået ideen fra Lis Dahlstrøm. Hendes er bare ikke så lidt flottere! :tihi:

[quote=Lis Dahlstrøm;271615]Lille Ibis foreviget - hun kunne være i en sok - normalt er det microfiberknæstrømpe der bruges. Til større katte kan man bruge dem der er maskede (i stil med en netundertrøje - de er mere elastiske.
Model:

og modellen:[/quote]

Håber det er ok at jeg har lånt billedet.

Her er lige et mere med dagens sok! :slight_smile:

fordelen med microfiber er den sidder meget bedre og fastere - og så den bliver på - iær når man laver halslukning:-)

Billedet er af lille røde Ibis og Ane Louise (ny slave) Hun er så bette så det er en microfibersok - de voksne får en knæstrømpe

[quote=Lis Dahlstrøm;434125]fordelen med microfiber er den sidder meget bedre og fastere - og så den bliver på - iær når man laver halslukning:-)

Billedet er af lille røde Ibis og Ane Louise (ny slave) Hun er så bette så det er en microfibersok - de voksne får en knæstrømpe[/quote]
Jeg var i 3 butikker for at finde microfibersokker :frowning: De er udgået af sortimentet i flere supermarkeder, så jeg kunne ikke finde nogen.
Derfor blev det hyggesokker:ups:

Men tusind tak for ideen! :thumbup:

[quote=Sylvester;434132]Jeg var i 3 butikker for at finde microfibersokker :frowning: De er udgået af sortimentet i flere supermarkeder, så jeg kunne ikke finde nogen.
Derfor blev det hyggesokker:ups:

Men tusind tak for ideen! :thumbup:[/quote]

De bedste er dem fra Fakta - Netto og Føtex har også

Jeg var både i Netto, Fakta, Kvikly og Superbest. Ingen af dem havde dem her i Roskilde.:frowning:

Så skulle du ha’ smuttet en tur til Gundsømagle - jeg har altid et lager:-)

Nu betaler det sig dårligt - det varer ikke en evighed før den skal af:-)

[quote=Lis Dahlstrøm;434139]Så skulle du ha’ smuttet en tur til Gundsømagle - jeg har altid et lager:-)

Nu betaler det sig dårligt - det varer ikke en evighed før den skal af:-)[/quote]
Ja du kunne starte et salg af dem :D… for os som ikke kan sy…:ups:

God ide’ - eftersom der slet ikke skal sys:-)

Har faktisk produceret flere der er givet som gaver sammen med modelbeskrivelsen.

Jeg kan godt lide de sidder til - jeg har se de mest mærkværdige måde de kan tonse benene rundt sidder de ikke stramt nok.

[quote=Sylvester;434085]Tak :slight_smile:

Jeg har fået ideen fra Lis Dahlstrøm. Hendes er bare ikke så lidt flottere! :tihi:

Håber det er ok at jeg har lånt billedet.[/quote]

Lis / Sylvester: Det er jo simpelthen genialt
Takker for det gode tip !

Jeps Lis’ ide med de sokke-bodystockings er bare geniale. Man burde uddele dem til dyrlæger så de kunne give rådet videre til ejere af katte der er blevet sterilliseret. Meget bedre for katten end en krave.

Egen dyrlæge har fået stoppet filen ned i halsen - meningen var den skulle sættes på bagsiden af den vejledning klienterne får med hjem.

Om det er gjort aner jeg ikke - jeg får aldrig de der “how-to-do” sedler.

Til killinger bruger jeg altid en herresok. Elastikdelen (anklen) bruger jeg oppe om halsen og så skal der bare klippes huller til forbenene. Hvis man så lader sokken være tilpas lang, behøver man faktisk slet ikke hul til bagbenene - det gør den meget lettere at lave og få på katten :slight_smile: