Ha-ha, hvor ser hun sjov ud, men jeg synes lilla klæder hende godt.
Det er synd, hun vil ‘pille’ i det, men heldigvis er det jo snart helet,
Kathrine helede på en uge.
.
Jeg har fået ideen fra Lis Dahlstrøm. Hendes er bare ikke så lidt flottere!
[quote=Lis Dahlstrøm;271615]Lille Ibis foreviget - hun kunne være i en sok - normalt er det microfiberknæstrømpe der bruges. Til større katte kan man bruge dem der er maskede (i stil med en netundertrøje - de er mere elastiske.
Model:
[quote=Lis Dahlstrøm;434125]fordelen med microfiber er den sidder meget bedre og fastere - og så den bliver på - iær når man laver halslukning:-)
Billedet er af lille røde Ibis og Ane Louise (ny slave) Hun er så bette så det er en microfibersok - de voksne får en knæstrømpe[/quote]
Jeg var i 3 butikker for at finde microfibersokker De er udgået af sortimentet i flere supermarkeder, så jeg kunne ikke finde nogen.
Derfor blev det hyggesokker:ups:
[quote=Sylvester;434132]Jeg var i 3 butikker for at finde microfibersokker De er udgået af sortimentet i flere supermarkeder, så jeg kunne ikke finde nogen.
Derfor blev det hyggesokker:ups:
Men tusind tak for ideen! [/quote]
De bedste er dem fra Fakta - Netto og Føtex har også
Jeps Lis’ ide med de sokke-bodystockings er bare geniale. Man burde uddele dem til dyrlæger så de kunne give rådet videre til ejere af katte der er blevet sterilliseret. Meget bedre for katten end en krave.
Til killinger bruger jeg altid en herresok. Elastikdelen (anklen) bruger jeg oppe om halsen og så skal der bare klippes huller til forbenene. Hvis man så lader sokken være tilpas lang, behøver man faktisk slet ikke hul til bagbenene - det gør den meget lettere at lave og få på katten