Karneval 2008

Hmm ja jeg kan se, at der ikke er en eneste tråd om karnevallet fi går, en til gengæld en hulens masse om det der bryllup… -mai

Ja ja ja det er et kongeligt bryllup, og ja ham der Jokke fik da en tåre i øjet (copycat - prøver vist lige at efterabe brormand) flot så…

Nej KARNEVALLET - det var sq noget der rykkede [bigloony] -høhø
Uha jeg hyggede mig helt vildt. Jeg fik faktisk en tvillingebror - når nu min skjønne søster ikke kunne komme op til mig alligevel -uh
Hoooooooold nu op hvor vi hyggede os…

Jeg har ikke så mange billeder af mit kostume - før jeg får en laaaaaaaaaaaaang mail fra en der var med, men jeg vil lige se, om ikke jeg kan smide et enkelt billede ind af mit smukke hår -engel

Heeey Annædde [bigloony]

Ja, som om det ikke var rigeligt at se ham blive gift første gang -brækkesig

I har da været heldige med vejret. Glæder mig til at se dit hår -what

Jahhh… Vi vil se billeder -partytime

Ja, lad os se det hår… [bigloony]

Jeg er blevet for gammel til karneval, var aktiv sidste gang i 1999, men nåede da lige at se starten i Vejgaard, da jeg alligevel skulle til slagter Stiller. [bigloony]

Her er lige et billede Karsten tog lige inden vi tog afsted

He he jeg har rigtig nok mange krøller LOOOOOL

Waaauuuuuw -thumbs Hvor ser du smuk ud [bigloony]

Er det dit eget hår???

Iiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Hvor er du fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin Annette -hop -hop -wow -ROCK

IIiih hvor er du fiiiin [bigloony]
Ja jeg læste da på tekst-TV der havde været vild gang i den deroppe

Taaaaak -toshy

Ja det er mit eget hår, jeg har krøllet i dagens anledning -engel

Tak skal du ha ;-)))))

Ja der har virkeligt været gang i den heropppe…

He he jeg fik et par frække tilbud om trekanter og hvad ved jeg, og min helt nyerhvervede tvillingebror var da heller ikke sen på at få et par frække tilbud med det ene og det andet -LOL -LOL
Han gav endda sit nummer til ham der spurgte - 9630 1448 (politigården i Aalborg) ROFLMAO

Vores genbo blev også spurgt om de var interesseret i en firkant, så jooo der var RIIIIIGTIG gang i den.

Hørte om et par dødsfald :(( DET er sq ikke sjovt, når der sker så frygtelige ting… :frowning:

He he jeg fik et par frække tilbud om trekanter og hvad ved jeg, og min helt nyerhvervede tvillingebror var da heller ikke sen på at få et par frække tilbud med det ene og det andet -LOL -LOL
Han gav endda sit nummer til ham der spurgte - 9630 1448 (politigården i Aalborg) ROFLMAO

Vores genbo blev også spurgt om de var interesseret i en firkant, så jooo der var RIIIIIGTIG gang i den.

Hørte om et par dødsfald :(( DET er sq ikke sjovt, når der sker så frygtelige ting… :([/quote]

Hooold da op GG Det kunne ellers væe sjovt hvis de ringede på det nummer

-devilangel hvor ser du godt ud
-fløjte

Hørte om et par dødsfald :(( DET er sq ikke sjovt, når der sker så frygtelige ting… :([/quote]

Hooold da op GG Det kunne ellers væe sjovt hvis de ringede på det nummer[/quote]

Jaa for fanden LOOOOOOOOOL jeg vil simpelthen DØ af grin, hvis jeg fandt ud af, at de virkeligt ringede ppå det nummer -LOL

Karen - Taak skal du have ;-)) Jeg var også meget godt tilfreds med krøllerne :wink: Det tog dælme også lang tid om at lave kan du tro…

-bravo Floooot hår -wow

du er da virkelig hot [bigloony] , fedt at har moret dig.

-wow hvor ser du godt ud - det gør du jo selvfølgelig også normalt [bigkiss]

Aiii hvor er I søøde ,-)))

Tak for alle komplimenterne… jeg bliver jo næsten helt flov he he he

Hvad skete der lige der??? Du ser jo ligefrem gåååååååååt ud

Jeg ville jo RIGTIG gerne med, men kunne jo ikke. Næste år sødde… og så giver du lige besked om det MINDST en måned i forvejen -engel

-weee -bananer hvor er du fin Anette…

SÅ fiiiiiiiiiiiiiiin.

Hvor er skorstensfejeren FNIS