Kasse i plastik - hjælp til at finde

hej alle

Jeg leder efter en helt almindelig plastikkasse … men målene skal være lbh = 402515 eller meget tæt på… og den skaql være i massiv plast - ingen huller i siderne eller noget… skal kunne holde vand

nogen der enten ligger inde med en i den størrelse eller ved hvor jeg kan få ram på en…

de fleste jeg har fundet er 50 lange eller 40 brede … de er enten netop for små eller alt for store… og det dur ikke

:tak:

:slight_smile:

Netto har opbevaringskasser i plast lige pt - men målene kender jeg desværre ikke.

de er er 304019
jysk.dk/opbevaring/kurve-mm/plast/opbevaringsboks-m-lag-b30xl40xh19cm

hvis det kan gå :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;1022627]de er er 304019
jysk.dk/opbevaring/kurve-mm/plast/opbevaringsboks-m-lag-b30xl40xh19cm

hvis det kan gå :)[/QUOTE]

det er det tætteste jeg har fundet endnu - den er købt… jysk - det havde jeg aldrig lgie tænkt på selv - bauhaus, silvan flyttefirmaer… men ikke jysk

takker!!

:tak:

det var så lidt :smiley:

Jeg sidder selv og leder plastkasser næsten dagligt, så efterhånden set dem en del steder :smiley:

det var perfekt - kassen passer lige i øjet :slight_smile:

Vi har købt i IKEA, som ikke er gennemsigtige. Der passer en ler stegeso perfekt ned i.Serien hedder vist Trofast

ah SMART! Det er nemlig ret besværligt at ha’ sådan en so i vand. Men jeg ville aldrig ha’ tænkt på at bruge en plastkasse til formålet :dokdok: Det er jo ellers INDLYSENDE SMART!

ja det er nemlig skide besværligt… vasken er optaget imens - og jeg lader jo min stå i en time - det er længe ikke at kunne bruge sin vask…

problem løst :slight_smile:

Nååååååh! Det er til at HOLDE vand på den! Undrede mig meget over hvorfor den keramik-dævl ikke kunne tåle vand :tihi:

:klapper: :tihi:

:høhø:

ja - en stegeso skal i vand i lang tid inden den kommer i brug i ovnen - det holder på fugten i maden og forlænger stegesoens levetid :slight_smile: