Kasse-leg

Ja… Havde købt en ny opbevaringskasse til rumdeleren.
Den synes Simba da så bestemt må være hans, og den er da liiiige hans farve, ikke? Han er sq generelt ret feminin den dreng :høhø:

“Hvaaaa nuu moar?”

“Min kasse, min kasse”

Og så lidt leg med farmand :tihi: :hjerte:

Ja, man kan få meget sjov ud af sådan en kasse, når man er en kat :smiley:
Men er han ikke søøød? :hjerte:

Der er en lille tøs gemt inde i os alle. :tihi:

Dejlig serie. Tusinde tak fordi du ville dele. :smiley:

Ja det er jo det :smiley:

Jamen selv tak da, er glad for du synes om dem :smiley:

Altså… den farve KLÆR ham faktisk ret godt :slight_smile:

Og skønne billeder! SELVFØLGELIG er det da en katte kasse. Det er alle kasser pr. definition :slight_smile:

Haha ja det er ikke engang løgn, havde jeg faktisk selv tænkt på.
Kunne være jeg skulle sørge for burgardiner, i den farve til ham :tihi:

Ja det er rigtigt nok. Kasser er KUN til katte, i hvert fald i følge dem selv :stuck_out_tongue:

[QUOTE=MissHoumann;794814][…] Ja, man kan få meget sjov ud af sådan en kasse, når man er en kat :smiley:
Men er han ikke søøød? :hjerte:[/QUOTE]

Jo, han er så - din Simba:hjerte: er ovenud dejlig. Skøn kattekasse med hul i - og pink klæder ham ganske udmærket. Dejlig serie - tak for kigget. :D:hjerte:

Selvfølgelig er det en kasse til katte. Der er jo et “katteøje” i :klapper:

Bortset fra at katte så ikke bruger det til at kigge ud af (men det gør køer nok heller ikke :p), men til at stikke poten ud af.

Den smukke hygger sig rigtigt :hjerte:

Hvor er han bare sød :hjerte::hjerte::hjerte: og jeg må jo sige som de andre, at den farve klæder ham ret godt - også selvom det er en tøsefarve :wink: På den anden side, så er han jo kastrat og det efterlader jo ikke meget maskulinitet :stuck_out_tongue:

Nu blev Bølle-Bjørn helt misundlig og plager mig om at købe sådan en kasse til ham, for som han siger: Vi mørke drenge, er ‘‘pretty in pink’’ :fin:

En smuk dreng du har der :inlove:

FinnFrode - Selv tak da :smiley:

galath - Hehe, ja det ka man jo egentlig godt kalde det :stuck_out_tongue:

PiaH - Ja det gør han bestemt :slight_smile:

TempleBar - Hehe nej det er jo det. Og må også tilstå at han generelt er verdens allerstørste tøsedreng. Så farven passer på den måde ganske udemærket :stuck_out_tongue:

Skattekat - Hehee, Nåårh, det er vi kede af, men så må du jo simpelthen købe sådan en kasse. Du kan simpelthen ikke være andet bekendt overfor den skønne dreng :stuck_out_tongue:
Hvor er han da også fiiin :smiley:

Sikke en fin kasse til Simbamissen

Smuk kat og fed farve :smiley:

Du må købe en kasse til ham i en lidt mere maskulint farve :tihi:

Altså angående farven, så ser det faktisk godt ud med den skarbe kontrast :wink:
Når så det er sagt, så er den katte hermed indviet til MIS!

Dejlige billeder :slight_smile: