Ja vi fik jo en skøn lille killing hjem for et par uger siden og hun er faldet godt til med de 2 andre katte her, dog er hun en pige med meget lyd på, hvilket forvirre især Jack som kan have svært ved at læse hende engang i mellem.
Men mit store problem, er hun simpelthen angriber vores hund, det har stået på siden hun flyttede ind og nu er Eva (hunden) snart så ræd hun ikke aner hvor hun skal gøre af sig selv når Lotus kommer i samme rum som hende.
Jeg er også bange for hunden til sidst skal finde på naturligt nok at forsvarer sig mod disse angreb, da Lotus så helt sikkert vil blive taberen af den kamp.
Det kan være forskellige situationer hun gør det i, og desværre uden det store mønster.
Eva kan ligge og sove, hvor hun så pludselig kommer forbi kurven, begynder at hvæse og når hunden så vågner går hun til angreb.
Det kan være når hunden går rundt og logre hun pludselig ud af det blå kommer ned fra en stol. I dag kom hun løbende inde fra soveværelset, begyndte at hvæse af hunden som så ville trække sig, men hun løb efter den og slog ud efter den.
Det er bare ikke en holdbar situation og vi aner ikke hvad vi skal gøre, jeg har ikke mulighed for at holde dem adskilt fra hianden hele tiden, dog er de lukket fra hinanden når vi ikke er der til og holde øje.
Overvejer pt. seriøst om hun skal i hjem uden hund
MVH
Gitte