Ville lige høre om nogen har erfaring med;
Jeg har en hunkat som er meget tæt på fødsel - desværre ved jeg ikke den nøjagtige parring da hun er en efterladt kat ( fraflyttede folk).
Igår aftes ved ni tiden begyndte hun at gispe som en hund, ingen andre tegn på noget som helst. Hun har været rolig hele natten men har i den sidste time gispet meget igen. Hun er ikke varm, hun drikker, er meget sulten og enormt kælen og så vasker hun min killing enormt meget hele tiden.
Kan det være tegn på fødslen er tæt på? Jeg har oplevet flere fødsler men aldrig en kat som har gispet sådan - er det normalt? hvor længe må hun det? eller bør jeg kontakte dyrlægen? Det skal lige siges hun virker til at have det godt og spinder meget konstant.
Men den gispen? Jeg er jo nærmest bange for om det er varmen??
De kan sagtens begynde at gispe op til fødslen. Normalt når det er ved at være op over.
Har du set plukveer og er killingerne faldet ned(hun er evt. blevet tyndere at se på over ryggen)
Marina
Jeg tror hun har plukveer for det er begyndt at være med mellemrum hun gisper og så sover hun fem-ti min og gisper igen og hun vil ikke forlade sin kasse mere. Maven bølger meget, når man lægger hånden på maven “bobler” det meget, megen bevægelse.
Når man lægger hånden under maven og føler ligger der en killing ca 4 cm fra “hul”.
Men jeg synes ikke maven er faldet ned som den plejer…
så lyder det til du meget snart skal have små misse bebser ;o)
JEg håber fødslen går vel
Det var rigtigt antaget - veerne er gået igang for alvor nu ![]()
Åhhhhhh hvor spændende, en onlinefødsel ![]()
Jeg
alt hvad
kan for en god fødsel.
Første misling er netop ankommet :o)
Tillykke med den første ![]()
Tillykke ![]()
Tillykke -lovelove
åhh tillykke med den første lille misling
Ja nu tror jeg det er overstået og missemor ligger og hygger med de små nye…
Hun fik tre små mislinger men den ene var desværre ikke til at få liv i uanset hvor meget jeg prøvede så nu hygger hun sig med de to tilbage…
Tillykke med den første, hvor mange er der nu? ![]()
Tillykke med de 2 ![]()
Hvor er missemor smuk, og dejlige killinger :iloveyou:
Stort tillykke - de ser dejlige ud:-)
Synd den 3. ikke klarede den - men stort tillykke med de skønne tvillinger.
![]()
![]()
Tillykke med de to smukke mislinger. SÅ trist med den 3. ![]()
Sørg nu for at give mormis SÅ meget væske her i varmen og gerne væske der oven i købet er nærende
Tillykke med de to
… de ser ihvertfald ikke ud til at mangle noget ![]()
Hjertelig til lykke ![]()
Hvor er de fine.
Stort tillykke med de små
Hilsen Lisbeth