Kat fundet i Hillerød

[QUOTE=FinnFrode;650572]Jeg er ikke lokalkendt i Hillerød, men som det ser ud på kortet, så er der en sti til Agertoften og Egholmen, og ellers går vejen bare igennem 2-4 haver. Så hvis den ikke hører til på Horsevænget, er det nok mest nærliggende, at den kommer derovrefra.
Prøv evt. at spørge børn i området - de ved meget. :)[/QUOTE]

Nu er jeg lokalkendt, så jeg har været ude med sedler i hele det her området hvor det vil være oplagt at hun bor :slight_smile: Sjovt nok, render jeg faktisk ikke på så mange børn her, egentlig kun dem på vores egen legeplads & de kender den ikke.

Jeg har også sendt email til de lokale dyrlæger, men det skal jo lige blive mandag før de ser den.

Desværre ikke noget nyt at fortælle, andet end de lokale dyrlæger hellere ikke kender hende, men de har hængt min seddel op.

Så nu bliver næste skridt at få hende på det lokale kattehjem, så hun kan få et hjem der passer på hende.

JUBII & YEAH. Endelig godt nyt at fortælle; Jeg er blevet kontakte af den lille røde kats nye ejer. Endnu et sted hvor den kom, som så tog den til dyrlægen & fandt ud af den faktisk havde chip. De kontaktede så ejeren & blev enige om at katte skulle flytte. Så nu er den blevet øretatoveret & har fået et nyt hjem.

Det var en lille hankat & jeg håber han bliver rigtig lykkelig & får mange mange gode år hos sin nye familie! :slight_smile:

1 Synes om

Så fik denne historie også en lykkelig slutning. Dejligt for alle. :smiley:

Min 6 måneder gamle kat er også forsfundet omkring horsevænget i hillerød

1 Synes om

@Eva_K laver du ikke en ny tråd til denne efterlysning, lidt misvisende at den er i en ‘kat fundet’ tråd

Jeg har også lige siddet og læst den -og opdagede at den er 10 år gammel.
Det endte jo heldigvis godt for lille røde mis - håber også den grå kommer hjem igen snart :kryds:

1 Synes om

@biber er du medlem af den lokale facebookgruppe “Holmene i Hillerød”? Der efterlyser vi ofte katte der er blevet væk i vores område.

Jeg har fundet min elskede kat… Takket være en ug mand Kasper som har fundet min kat sulten og meget tørstig… Kasper har taget sig godt af den… Jeg er ham evig taknemmelig… Jeg håber at alle jeg også er lige så heldige

15 Synes om

Skønt at høre - og dejligt at der findes “Kaspere”…:heart:
Og tak for opdateringen! :+1:

2 Synes om