Kat i skur

Denne kat startede med at komme ude i mit skur for nu 7 dage siden… De første 2 dage den var der holdt jeg øje med den, og gav den ikke noget mad , for at se om den ikke gik igen… 3 dag lå den stadig ude i mit skur… Så gav jeg den en skål med mad og vand… Den spiste som en glubsk løve og drak også alt vandet i skålen… Jeg har så fodret den hver dag nu… 1 dag den var her, tog jeg et billed af den og lavede en fremlysning på dyrenens beskyttelse og på facebook for den bolig forening jeg bor i … Desværre ingen der har reageret på den. Jeg ringede så 2 dag til dyrenens beskyttelse og taler med en kredsformand… Hun tog mig slet ikke seriøst og mente det var min egen skyld at katten var der, fordi jeg var begyndt at give den mad… Og hendes ord var ‘’ en kat kan sagtens klare sig 14 dage ude mad, så lad vær med at giv den noget’’… Hun spurgte så om katten fejlede noget… Og dertil svare jeg , at den rejser sig fint og går over til mad skålen, men jeg er ikke dyrlæge så kan ikke se om den ellers fejler noget… Og så mente hun ikke rigtig der var behov for at hun kom og tog den…
Jeg har så flere gange ringet til 1812 ( dyrenes beskyttelses akut tlf )… Og de synes da også bestemt at katten skulle tilses… De ringer så til samme kredsformand som jeg tidligere havde talt med… Snakker så igen med hende, og hun lyder irreteret over at jeg nærmst forstyrrer hende… Men hun vil så komme forbi dagen efter , hvis katten stadig er der… Dagen efter er katten der stadig, og jeg kontakter hende. Siger så at jeg er hjemme kl 18 fra job, men hun kan så ikke, for hun skal til møde kl 18:30… Siden har jeg ikke hørt mere fra hende…

Jeg har også lagt katten på aktive dyrevenner på facebook, og der så Hillerød dyreinternat mit opslag… De kontaktede mig, og sagde at de gerne ville tage katten. Men nu kommer problemet så , fordi jeg har ikke bil , og katten skal afleveres på deres internat tirsdag aften…