Kat ligner Hitler

Fik mig en kæmpegriner for lidt siden. Der kom en ny fremmed kat forbi herude, og han ligner Hitler:-)

Stakkels kat - men hold op en griner:høhø:

Så gik jeg på nettet for fik selvfølgelig ikke fotograferet ham, og se her: han er ikke alene - og bedre endnu - jeg er ikke alene om at tænke så fjollet om en stakkels kat:-)

Det var en Kitler, der gik forbi:-)

Adolf som jeg kalder ham ser sådan her ud:-) Det liiiigner altså-what Undskyld søde kat-surrender:)

Og sikke en smuk farve egentlig! Tror ham der gik her var harlekin i sort og hvid

Har I haft en Kitler?

[quote=lenschow;315299]

Har I haft en Kitler?[/quote]

[ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=13509”]Kitlers - De Kattegale Debatterer[/ame]

Altså Cazzandra lavede da en wanna-be-kitlers engang hun kom i cambulage (staves?!) med en cykelkæde indenfor hihi… men permanente kitlers har vi ingen af herhjemme :slight_smile:

nej jeg er desværre ikke indehaver af en kitler :frowning: har altid gerne villet være det!

Chelsea har et lille hvidt næsefipskæg…men ved ikke om det gælder når det er hvidt. Ellers er han chokoladebrun…med hvide varbørste og poter

En BRUN hitler:-) Fniiis

Ja, det ville Hr. Adolf nok ikke have kunnet lide…en mulat-hitler:tihi:
Chelsea er heldigvis ligeglad…bare madskålen er fyldt :rock:

Ja så er jeg jo nødt til at spørge, kunne det være min kat?

Han kunne godt være en kitler, og har været væk i ½ år…:græde::græde::græde:

Han har også en hvid halespids…

Ja det kunne godt være den kat… Jeg bor ved Hobro i en landsby ved navn Hvilsom og katten var i flot foderstand. Jeg har ikke set ham siden… Er det tæt på, hvor din kat forsvandt?

jeg spørger gerne i området hvem, der ejer ham her, hvis det kan hjælpe dig…

MVH

Jeg bor i det nordlige Århus, men man ved jo aldrig hvor langt han kan være kommet væk.
Har godt nok lige fået af vide af en clairvoyant at han er død, men derfor håber man da alligevel, selvom jeg er helt opløst lige nu…

Du må rigtig gerne spørge rundt omkring hvis du gider, han har som sagt den hvide halespids, så er ikke så svær at tage fejl af.

Pft :slight_smile:

Da Romano var helt nyfødt, var den første tanke der faldt opdrætteren ind, at åååhhh nej han ligner Hitler med det “hår”. Men det rettede sig mere og mere som han er blevet større. Det kan stadig anes på dette billed, men det var mere udtalt da han var helt ny.

Nårh han er godt nok nuser :slight_smile: Synes dog ikke lige han ligner Hitler.

HeHe Hitler katte de er for sjove at se på :slight_smile:

Jeg spørger i landsbyen hvem der har ham, og hvor de har ham fra…
Har han ingen øretatovering eller chip? Var han kastrat?

Du skal vide en ting, at hvis dette er din gamle kat, så er han i superflot foderstand og ligner bestemt ikke en af de forvildede katte i området. Det kan måske være en trøst for dig, at vide det - ham her så virkelig ud til at have det supergodt.

Jeg spørger omkring mig. En så speciel kat, må flere have bemærket.

MVH

Tusind tak for din hjælp, det er nok ikke ham, men man ved jo aldrig, er i hvert fald temmelig knust over hans bortkomst, så alle muligheder skal holdes åbne.

Han er både kastreret og øremærket.

Så er det ikke ham - denne kat var fertil og havde ingen mærker - beklager…

Den bor et par huse herfra - og de overvejer nu at kastrere - lidt gavn gjorde mit besøg da - er ked af at det ikke var din kat!

Øv det var ærgeligt, men mange tak for hjælpen :slight_smile: