Aften KG
Jeg har fået ny lejlighed og flytter for mig selv, sammen med pigerne om 1½ uge!! Det går bare ikke her hvor vi bor nu, så nu vil vi bo alene igen, for det gik da meget bedre sidst vi gjorde det!
Min nye lejlighed er en stor 1-værelseslejlighed, men med en hems, som jeg vil bruge som soveværelse. Man kommer der op, af en trappestige. Men kattene får deres egen entre derop, som bliver iform af kattehylder med gulvtæppe på, og en hængekøje øverst! (VI GLÆDER OS!! :høhø:)
Meeeeenn… Jeg er altså ret så nervøs, det er ligefrem noget jeg drømmer om, om natten. Mine piger er altså ikke de skarpeste knive i skuffen… De er meget gumpetunge, og så fjollede…
Så jeg er altså nervøs for, at de i deres vilde leg, falder ned at kattehylderne, eller endnu værre, glemmer at stoppe før det er for sent, når de fræser rundt på hemsen, og de så falder ned i stuen.
Jeg ved godt, at man siger, at katte altid falder på benene, meeen… Men min elskede tøser, ja… De mister altså deres hjerner når de leger - specielt mine tortietøs, som virkelig opfører sig som en killing, selvom hun snart fylder 2.
Er der grund til min nervøsitet? Jeg vil naturligvis undersøge, om det er muligt, at sætte noget op, så de vil løbe ind i en væg istedet for ud i ingenting.
Men helt ærligt, vi ved da alle hvordan katte kan være, når de er helt oppe af ringe over adrenalinen fordi de leger, ville i ikke også være nervøse?