Kat og kanin sammen

Hej. Jeg kan bestemt ikke anbefale en Brite uden stamtavle, men her er en adresse på Brite opdrættere. http://www.bb-klubben.dk/WebPages/Home.aspx

og, prisen for en kat m. stamtavle, vil under alle omstændigheder være det mindste beløb du skal forholde dig til, da det at eje en kat, kan koste meget mere end anskaffelsesprisen, . : foder, tissebakke, kradsetræ , vaccinationer og evt. dyrlægebesøg kan nemt koste langt mere:kryds:

:smiley:

Hov… Der sku ha været et vældig sødt billed af min kat der ligger i ske med min gamle kanin. Men det blev det vist ik til :stuck_out_tongue:

Tania hvis du vil ha en Brite syntes jeg helt sikkert du skal spare sammen til en med tavle - så er du helt sikker på hvad du får. Husk det er ikke selve stamtavlen der koster (den koster kun 200 kr.) men det at katten er 100% brite, den har fået vacciner, er sikkert neutraliseret, samt du får købs kontrakt med på din kat.

Noget helt andet du kan sagtens ha huskatte som indekatte de skal bare købe nogle der aldrig har været ude. Jeg købte mine hos Hillerøds dyrinternat og de var født indendørs. Mine katte har aldrig haft trang til at komme ud.

Jeg har haft kat og rotter sammen - den gik ikke - men ikke pga katten pga rotterne som var nogle bæster.

Jeg har også haft mange kaniner og katte sammen uden problemer nogensinde. Faktisk blev de total gode venner:-)