Kat og rom kræver det dyrlægen

Lang historie kort
Jeg har lige stået og lavet rom fromage til nogle, der har fået det fra morgen af, jeg har dækket det med film.

Men deres ude / inde kat har været i fromage begge skål, selvfølgelig man er vel en rigtig kat :smirk_cat:
Han har taget en gode barne hånd fra hvert, samt en lille teskefuld, lige nu ligger han og bogstaveligt talt og snorker i kurven foran brændeovnen, med benene lige i vejret,
Inden han gik i kurven
Nedlagde han bordpynten, og ikke en serviet er foldt rigtig længere, der var 14 flotter fransk liljer servietter , der stod oprejst, men først her kl 9 opdagede de han havde været i desserten, han plejer aldrig og gå i mad, deres ord :laughing:,
fromage fik de lige inden syv, så imellem 7 og 7:30 han har været i fromage, og nu sovet siden kl 8

Skal han bare sove rusen ud, eller skal jeg til dyrelæge med ham nu
Har vejer 8 kg

Med venlig hilsen

1 Synes om

Nå pyller her, har lige snakket, med en hest dyrlæge.
Imens jeg fik fundet kontakt til dyrlægen,
var basse missen, for første gange i hans liv, lige til tops i stue vinduet i persiennerne, de har konstateret at de persiennerne ikke holder til en basse mis, de buer svag nu :laughing:.
Der efter gik han ud og tiggede mere rom fromage, som han ikke fik, blev meget fornærmet gik ind i kurven igen, og nu snorker igen foran brændeovnen

Med den beskrivelse og med de forskellige mængter jeg brugte, skulle jeg tage det roligt, han tager ikke skade, selvfølgelig skulle de have en øje med hans tilstand og som han plejer og opfører sig .
De har lovet han først komme ud mandag

Med venlig hilsen kæmpe pyller her :ups:

6 Synes om

Næste gang må du bruge romessens i stedet.

2 Synes om