Kat røg i spand vand - råd søges

Lakrids røg i en spand iskold vand udenfor for 30 min siden.
Jeg har tørret ham grundigt med et håndklæde, men han ryster stadig af kulde.
nogen råd til hvordan han kan få varmen. Han ligger på puffen og vasker sig nu, håber det hjælper.

Gå i seng med katten og varm den med din krop

Dælme godt det skete på et tidspunkt, hvor du var hjemme og kunne hjælpe!
Det er altid dejligt at gå i katte-symbiose under dynen :wink: Hvis din kattemis er til det… Jeg tænker, at han muligvis også er så fokuseret på at vaske sig lige nu, at han måske ikke er så interesseret i at skulle putte.
Har du ikke en radiator han kan sidde behageligt på, eller et gulv med gulvvarme?

[QUOTE=pivnu;1227835]Dælme godt det skete på et tidspunkt, hvor du var hjemme og kunne hjælpe!
Det er altid dejligt at gå i katte-symbiose under dynen :wink: Hvis din kattemis er til det… Jeg tænker, at han muligvis også er så fokuseret på at vaske sig lige nu, at han måske ikke er så interesseret i at skulle putte.
Har du ikke en radiator han kan sidde behageligt på, eller et gulv med gulvvarme?[/QUOTE]

Puffen står op af en radiator, så han er blevet varm nu, men virker lidt slukøret.
Han er kun 8 mnd. Men han har nu lært at man ikke kan gå på tynd is, fordi der kan være vand under.

Ja jeg er også glad for at vi var hjemme.

Og ellers så giv ham en rask løbetur med en drillepind, så får han også blodcirkulationen op :slight_smile:

Mine katte er vant til hårtørrer, så jeg ville tørre med den, inkl. med børstning, hvis det var min kat.

Ellers enig med de andre, altså: Leg, under dynen el. varmegulv.

Her går alle hen og ligger foran brændeovnen om de er kolde