Kat som i søvne hopper ned fra to meter højt kattetræ

Er det normalt! Jeg kunne se at han var halvt i søvne, da han landede på gulvet. Ligesom når man spjætter i søvne. Her skete der det at han lå og sov oppe i kattetræet og ligepludselig med et kæmpe hop landede på gulvet? Jeg blev forskrække og han stod lidt forpjusket og ikke rigtig vågen? Hvad i alverden var det?? Er der nogle som har oplevet at deres katte laver underlige ting i søvne?.

Jeg har ikke oplevet, at katten har gjort noget i søvne, men jeg har en enkelt gang eller to oplevet, at katten pludselig faldt ned, fordi den havde vendt sig ud over en bordkant eller lignende :slight_smile:

Måske rager en af kattesengene lidt ud over kanten, så katten tror, den har fast grund under sig og vender sig ud i luften? Det lyder, som om den landede på poterne, så jeg går ud fra, den er okay :slight_smile:

1 Synes om

Det kan godt være han er rullet ud, som du siger. Puden lå skævt bagefter. Jeg har nu checket at den sidder ordentlig fast, den sidder fast med velcrobånd i bunden. Har aldrig før tænkt, det kunne være farligt for ham at ligge deroppe.
Men han har det fint, jeg tog ham op med det samme jeg var heldigvis tæt på. Blev bare forskrækket og tænkte om han er stresset, siden han spjætter så meget i søvne :slight_smile:

1 Synes om

Tænker bare han drømmer :slight_smile: Det sker af og til her i huset at de ramler ned, både i vågen og søvnig tilstand :slight_smile: Nogle er bedre til at falde ned end andre :grin:

1 Synes om

Vi har også haft nogle stykker over årene (især maine coons, hehe), der er skvattet ned fordi de har rullet sig i søvn :slight_smile:

Jeg troede ikke det var normalt? Det er det åbenbart, men bare de ikke slår sig.
Er det mon mest de store katte som falder? ham her er en stor flot fyr :slight_smile:

1 Synes om

Han har aldrig gjort det før, tror jeg ikke. Han spjætter og mjaver i søvne, men falde ned fra 2 meter høj kradsetræ, det har jeg aldrig oplevet før. Så længe det er normalt, så er jeg glad. :slight_smile:

1 Synes om

Ham mine tanker går på, er her desværre ikke mere. Brian var siameser og kunne i et hop enten fortryde eller glemme, hvor han var på vej hen :smiling_face_with_three_hearts: Men han var også den der kunne rasle ned fra kradsetræ, sofa, seng osv. hvis han lige skulle vende sig eller slå krølle på sig selv, fordi han skulle nusses det helt rigtige sted :hjerte:

12 Synes om

Nu er vi jo næsten nødt til at se ham :wink:

Hvor er han fin :smiling_face_with_three_hearts:

Sikke en dejlig bamse :heart:

Ja, han er velnæret :smile: Mit store ønske er at han og jeg en dag kan flytte, så han kan komme ud. Det kan kniber med motionen, han vil helst lege med mig og det er ikke altid det sker. Han har alt hvad hjertet kan begære, al mulig legetøj,men stadig vil han helst lege med mig :face_with_raised_eyebrow:

1 Synes om

Selvfølgelig vil han det. Det er da kedeligt at lege alene :wink:

Når du kan se en lille gul blyant ved dine indlæg, er det, fordi jeg har lavet et par små rettelser. Når du bruger smileys, skal du lave mellemrum, før du sætter dem ind. Så det er ikke, fordi du har gjort noget forkert :slight_smile:

Tak for rettelser :grin:

Jeg syntes nu stadigvæk den er forkert?

Næh det var rigtigt :slightly_smiling_face: