Kat som mundskænk?

Har altid fået at vide er du i tvivl om noget kød lad katten smage, er det på grænsen/dårligt så røre de det ikke (køber en del dato pålæg).
men men men herhjemme holder den ikke. Har fået dårlig mave af en fisk Valkyrie sagde var rigtig lækkert endnu. Her idag sagde Gynt ok til noget kylling pølse, Ivan tog en bid og sagde. Ej den stoler jeg ikke på. Var ellers dejlig praktisk med mundskænk for er selv elendig til at smage om ting er på grænsen :surrender1:

Er det bare en “fordom” at katte ikke røre kød på grænsen/for dårligt :?

Jeg kan godt garantere for at mine katte er garanter for at kød/fisk er frisk. De rører intet som bare har en tanke …går lige hen til skålen, snuser lidt og bakker baglæns.

det holder ikke helt hvis man spørger vores glitter, hun er den altædende skraldespand og hvis vi kassere noget fra køleskabet og ikke lige får det i skraldespanden med det samme, så er hun der med det samme og så æder hun det.
at hun så ikke får lov er en anden snak, hun skal dælme ikke ha dårlig mave det bette myr

Mine kan bruges - undtagen Fie - hun åd en gang en daggammel kylling som var grøn og som vi havde ledt efter i lang lang tid fordi den stank. Da jeg ENDELIG fandt den tog hun den og åd den foran mig og jeg gik ud og kastede op… Men Nanoq er god til den slags der… :wink: Fodring med kyller blev lagt om siden den oplevelse… puha det var et par klamme dage lol